عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایران مرکز امنیت صلح و ثبات منطقه است

وزیر کشور در دیدار با علما، نخبگان و بزرگان غرب استان؛

ایران مرکز امنیت صلح و ثبات منطقه است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

ایران مرکز امنیت صلح و ثبات منطقه است

وزیر کشور در دیدار با علما، نخبگان و بزرگان غرب استان در شهرستان گمیشان اظهار کرد: تمام منطقه خاورمیانه دچار بحران و ناامنی، ناپایداری و بی ثباتی است اما ایران مرکز امنیت صلح و ثبات است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر رحمانی فضلی ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین طلاب و مردم تصریح کرد: امروز یاد شهدای انقلاب و امام و شهدای هفته دولت بلاخص شهدای شهرستان را گرامی می داریم و از خداوند می خواهیم توفیق روز افزون به همه ما عنایت کند.

وی افزود: خداوند توفیق داد در جمهوری اسلامی ایران که به اعتلای اعتقاد دینی و مشخص کردن مسیری که دلها و دین بین اسلام نورانی می شود زندگی کنیم و اسلام را دین صلح و دوستی و رفاه وآرامش در دنیا معرفی میکنیم و باید غفلت ها را بزداییم.

وی یادآور شد: صاحبان اصلی دولت شما مردم هستید. سی وهفت هشت از این انقلاب می گذرد.باتمام دشمنی ها و توطئه ها باتمام خوبی ها وبدی ها در حمایت از اسلام و ارزشهای دینی و سیره رسول الله و کتاب خدا تابعیت کنیم.

وزیر کشور گفت: در شرایطی که تمام منطقه خاورمیانه با بحران ناپایداری ونا ثباتی همراه است ایران در صلح وثبات است و به لطف خداوند باتمام تهدیدات با مقاومت مردم مسیر رفع تحریم و مسیر گفتگو را با راهنمایی های مقام معظم رهبری و تدابیر رییس جمهوری طی کردیم.

دکتر رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: امروز دنیا حقانیت مارا قبول کرده و می پذیرد ایران فعالیت های هسته ای داشته باشد.تحریم هارا بردارد و ایران امروز آزادانه تجارت می کند و با دنیا وارد تجارت وسرمایه گذاری می کند .

وی که در جمع علما و نخبگان غرب استان سخن می گفت، اظهار کرد: تحریم ها را تحمل کردیم همه فشارها را بر ما وارد کردند. ما دشمن را وادار به پذیرش خود کردیم.مقام معظم رهبری دستور دادند و تاکید کردند اقتصاد مقاومتی راپیش بگیریم هنوز اقتصاد مقاومتی اولویت ماست.

وی با اشاره به مسئله بیکا ری و اشتغال گفت: رفع بیکاری و اشتغال اولویت ماست. دولت برنامه اش این است که اقتصاد مقاومتی را پیش ببرد. امسال در حوزه کارگشایی،رفع مشکلات کارخانجات و عقد قرارداد های سرمایه گذاری مسیر را برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی فراهم کند.

وزیر کشور با بیان اینکه محور اقتصاد مقاومتی مردم هستند، یادآور شد: مردم باید پای کار باشند.شما در منطقه خودتان هرطرح یا پروژه و سرمایه گذاری و همچنین فعالیت اقتصادی خرد و جمعی داشته باشید ما از آن حمایت می کنیم.

وی افزود: مسئله بعدی اقتصاد مقاومتی ، عدالت است. همه مناطق باید از آن بهره ببرند. استاندار عدالت را در اقتصاد مقاومتی رعایت کند تا همه از آن بهره مند شوند.

دکتر رحمانی فضلی گفت: دنیای اسلام از ما به صورت واقعی و عملی توفیق می خواهد و ما باید الگوی مناسبی را برای دنیا ارائه دهیم و باید اقتدارمان را حفظ کنیم و این امر در راستای اقتصاد مقاومتی میسر است.

وی با اشاره به اقدامات در حال اجرای در استان گفت: شما پروژه های مبارکی را دارید و اجرای همه موارد سخت نخواهد بود . همه موارد را استاندار پیگیری کنند تا به آن عمل شود و ما شرمنده شما نباشیم.

 

ایران مرکز امنیت صلح و ثبات منطقه است

 

ایران مرکز امنیت صلح و ثبات منطقه است

 

ایران مرکز امنیت صلح و ثبات منطقه است

 

ایران مرکز امنیت صلح و ثبات منطقه است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .