عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنج هزار میلیارد تومان سرمایه‎گذاری در پروژه‎های استان صورت گرفته است

استاندار گلستان در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان آق قلا؛

پنج هزار میلیارد تومان سرمایه‎گذاری در پروژه‎های استان صورت گرفته است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

پنج هزار میلیارد تومان سرمایه‎گذاری در پروژه‎های استان صورت گرفته است

استاندار گلستان با بیان اینکه 3 هزار و 300 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری در قالب پروژه‎ها در این استان در طی دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است، گفت: با احتساب پروژه‎های در حال احداث این اعتبارات به 5 هزار میلیارد تومان می‎رسد.

به گزارش پایگاه خبری استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو صبح امروز در آیین افتتاحیه پروژه‎های هفته دولت در شهرستان آق‎قلا و در حضور وزیر محترم کشور اظهار کرد: هفته دولت به نام و یاد دو شهید بزرگوار رجایی و با هنر مزین شده است و یادآوری این هفته‎ها اتصال و میثاق دوباره ما به خدمت صادقانه به نظام جمهوری اسلامی و مردم است.

وی، حضور وزیر کشور را در استان گلستان یک برکت بزرگ دانست و افزود: حضور تمامی اعضا هیات دولت که در طول زمان به استان گلستان سفر کرده‎اند برکاتی داشته است.

استان گلستان در راستای اجرای اهداف دولت تدبیر و امید با کمبودهای رو به رو است، بیان داشت: با وجود این کمبودها استان گلستان در حوزه‎های مختلفی توانسته رشد داشته باشد.

دکتر صادقلو خاطرنشان کرد: این رشد در استان گلستان به این معنی نیست که مسائل همگی حل شده است اما باید قبول داشته باشیم نتایجی که برای این دولت در طی این سه سال اتفاق افتاده است نتایج قابل دفاعی است.

وی به نرخ بیکاری 13.8 درصدی در گذشته اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بدون احتساب اشتغال ناقص نرخ بیکاری به 11.9 درصد رسیده است.

استاندار گلستان با بیان اینکه 6070 پروژه در استان گلستان در سه سال گذشته افتتاح و کلنگ‎زنی داشته‎ایم، تشریح کرد: در طی سال گذشته 2210 نفر آموزش مشاغل دانش‎بنیان را در استان گلستان گذراندن و مشغول به کار شدند و همچنین 500 فارغ تحصیل رشته کشاورزی در پهن‎بندی کشاورزی در راستای افزایش تولیدات استان گلستان در حال تلاش هستند.

دکترصادقلو با بیان اینکه در شهرستان آق‎قلا و شهرستان غربی استان گلستان برخی از پروژه‎های مهم به سرانجام رسیده است، گفت: آنچه که وظیفه دولت بوده در راستای راه‎اندازی منطقه آزاد اینچه‎برون انجام داده شده است و در مجلس فعلی به قید فوریت منطقه آزاد دوباره ارائه شد و این یعنی اینکه دولت به راه‎اندازی منطقه آزاد مصمم است.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 300 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری در قالب پروژه‎ها در استان گلستان در طی دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است، گفت: با احتساب پروژه‎های در حال احداث این اعتبارات به 5 هزار میلیارد تومان می‎رسد.

استاندار گلستان ادامه داد: در راستای اقدام فوری و حساب شده استان گلستان 423 میلیارد تومان تسهیلات راه‎اندازی واحد‎های راکد و با پیشرفت فیزیکی 60 درصد به 744 میلیارد تومان تسهیلات افزایش یافته است.

پنج هزار میلیارد تومان سرمایه‎گذاری در پروژه‎های استان صورت گرفته است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .