عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صدور مجوزها باید از طریق پنجره واحد انجام شود

استاندار گلستان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی؛

صدور مجوزها باید از طریق پنجره واحد انجام شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

صدور مجوزها باید از طریق پنجره واحد انجام شود

استاندار گلستان با تاکید بر تسریع در روند صدور مجوزهای سرمایه گذاری اظهار کرد: . باید مجرای صدور مجوزها از طریق پنجره واحد و توسط بخش دولتی انجام شود و افراد نباید برای دریافت مجوزها به ادارات بروند و این مسئله باید توسط حاکمیت حل شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در پانزدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تصریح کرد: باید زمان صدور مجوزها نیز کوتاه و مشخص باشد چرا که سرمایه گذاری روح اصلی اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به حساسیت موضوعات اقتصاد مقاومتی گفت: بسیاری از اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی در سالجاری در قیاس با اقتصاد مقاومتی سنجیده می شود و هرچند تلاش ها و زحماتی کشیده می شود اما ممکن است در مسیر درست سیاست های ابلاغی نباشد.

وی افزود: چارچوبی که از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده، هم چارچوب ارائه گزارش و هم اقدام و عمل است. چارچوب تعیین شده باید نقشه راه برای عمل و گزارش دهی دستگاه های اجرایی باشد.

استاندار گلستان با اشاره به وضعیت مجتمع پتروشیمی گفت: این پروژه مربوط به بخش خصوصی است و در عین حال دولت به تعهد خود در خصوص تهیه خوراک برای این مجتمع پایبند است اما مسئله مهم این نکته است که احداث این مجتمع توجیه اقتصادی ندارد.

دکتر صادقلو یادآور شد: نیاز کشور به فرآورده های مجتمع های پتروشیمی سالانه 2.5 میلیون تن است در حالیکه تولید سالانه کشور بیش از 5 میلیون تن بوده و 11 کارخانه جدید نیز در حال اتمام است.

وی گفت: برای تکمیل این مجتمع گفته می شود به بیش از 900 میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز است در حالیکه به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی هیچ سرمایه گذاری حاضر به ورود نیست و بانک هایی هم که قبلا اظهار تمایل کرده بودند پا پس کشیدند.

وی اظهار کرد: با اینکه بخش خصوصی متولی کار است با این حال به دلیل اینکه 28 میلیارد تومان از پول مردم در اختیار آنان قرار دارد حاضریم با یک روش منطقی که قابل توجیه باشد، مسیر را به نوع دیگری مدیریت کنیم اما تاکنون بخش خصوصی اقدامی در این زمینه نکرده است.

همچنین در این جلسه مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان گزارشی از مشکلات و موانع پروژه های مصوب سال 1395 ارائه کرد و ضمن پیگیری مصوبات جلسات پیشین ، دبیران کمیته های ستاد نیز گزارشی از اقدامات خود ارائه کردند.

 

صدور مجوزها باید از طریق پنجره واحد انجام شود

 

صدور مجوزها باید از طریق پنجره واحد انجام شود

 

صدور مجوزها باید از طریق پنجره واحد انجام شود

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .