عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان: محافظت از نظام خانواده مراقبت از جامعه است


استاندار گلستان: محافظت از نظام خانواده مراقبت از جامعه است

استاندار گلستان: محافظت از نظام خانواده مراقبت از جامعه است

 استاندار گلستان اظهار کرد: خداوند وقتی از مقام زن صحبت می کند حرف را به سمت خانواده می کشاند زیرا بر این عقیده است که محافظت از نظام خانواده سبب مراقبت از جامعه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با اشاره به 25 ذی الحجه و نامگذاری آن به عنوان روز خانواده و گرامیداشت این نهاد گفت: نگاه اسلام به خانواده نگاه به یک نظام با ملزومات خاص خود است و از این نظر تمام حوزه ها و دستگاه هایی که با خانواده در ارتباطند باید روی نظام خانواده بطور تخصصی کار کنند.

وی با بیان اینکه ما مأموریت ویژه ای در تنظیم خانواده داریم ، خاطر نشان کرد: وقتی پیامبر اسلام (ص) از ازدواج به عنوان سنت خود یاد می کند نشان می دهد که این موضوع تاچه اندازه پر اهمیت است.

وی افزود: اهمیت ازدواج به تشکیل خانواده و شکل دهی نظامی است که بنیان های جامعه را مستحکم می کند و سبب ایجاد آینده ای روشن برای استان خواهد شد.

دکتر صادقلو تحکیم نظام خانواده را عامل کاهش آسیب های اجتماعی دانست و تصریح کرد: ارتقاء جایگاه خانواده به منزله نوعی از پیشگیری در آسیب های اجتماعی است و این موضوع سبب ارتقاء سطح جامعه می شود.

گفتنی است 28 مهرماه و 25 ذی الحجه بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی و به دلیل شأن نزول آیه «هل اتی»در سوره انسان که راجع به خانواده و استحکام پایه‌های آن است، روز خانواده نام گذاری شده است.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1167
  • کد خبر : 2767