عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدل های موفق در کاهش آسیب های اجتماعی معرفی شوند

استاندار گلستان:

مدل های موفق در کاهش آسیب های اجتماعی معرفی شوند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مدل های موفق در کاهش آسیب های اجتماعی معرفی شوند

 استاندار گلستان اظهار کرد: باید در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی مدل های موفق معرفی شوند و مدل های ناموفق مورد آسیب شناسی جدی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در سومین جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، حضور مردم در راهیپمایی با شکوه یوم ا... 22 بهمن را پیام رسانی انقلاب اسلامی در روز پیروزی انقلاب دانست و تصریح کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مردم با حضور خود در این راهپیمایی، پاسخی دندان شکن به اظهارات بی پایه و اساس مقامات امریکایی دادند.

وی رویکرد مبارزاتی دشمن را مبارزه نرم عنوان کرد و افزود: باید برنامه ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی جاذب و تاثیر گذار باشد ، چرا که این مسئله در واقع حفاظت از اسلام، انقلاب و میراث گذشتگان است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید به فکر اقدامات فرا دستگاهی باشند، گفت: سرعت، نوآوری، هم افزایی، گستردگی و جلب مشارکت عمومی 5 شاخصه ای است که در ارزیابی ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

استاندار گلستان ذات مقوله آسیب های اجتماعی را در تغییرات دانست و خاطر نشان کرد: رصد مستمر تغییرات در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید توجه داشته باشیم اگر تغییرات مدیریت نشوند به آسیب تبدیل خواهند شد.

دکتر صادقلو آسیب های اجتماعی را یک مقوله فرهنگی قلمداد کرد و گفت: پیوست فرهنگی در راستای آموزه های اسلامی باید صورت گیرد و همچنین از ظرفیت برخی متون غربی نیز می توان در این راستا بهره برد.

وی افزود: توجه به مشارکت های مردمی تنها مشارکت مادی نیست بلکه باید از ظرفیت مشارکت های اجتماعی نیز استفاده کرد.

وی توجه به حوزه مجازی و کودکان کار را پر اهمیت دانست و گفت: باید با هماهنگی های لازم دستگاه های اجرایی با پرهیز از موازی کاری و وظایف متداول به سمت اقدامات جدید حرکت کنیم.

لازم به ذکر است در سومین جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی اجتماعی تعدادی از دستگاه های اجرایی گزارشی از طرح تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی سال 95 خود را ارائه کردند و تعدادی از فرمانداران و مدیران حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

 

مدل های موفق در کاهش آسیب های اجتماعی معرفی شوند

 

مدل های موفق در کاهش آسیب های اجتماعی معرفی شوند

 

مدل های موفق در کاهش آسیب های اجتماعی معرفی شوند

 

مدل های موفق در کاهش آسیب های اجتماعی معرفی شوند

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .