عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سابقه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در گلستان خوب است

استاندار گلستان؛

سابقه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در گلستان خوب است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

سابقه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در گلستان خوب است

استاندار گلستان با اشاره به دو پروژه راه آهن گرگان ـ اینچه برون و سد نرماب اظهار کرد: سابقه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)در گلستان خوب و ارزیابی ما از اقداماتشان مثبت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در دیدار با سردار سالار آب نوش، جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه فجر و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، اظهار کرد: در گلستان پروژه های عظیمی وجود دارد که ما شائق هستیم با همکاری قرارگاه خاتم و با استفاده از توان مهندسی ان صورت پذیرد.

وی افزود: راه آهن گرگان به مشهد که مصوبه سفر مقام معظم رهبری و سفر ریاست محترم جمهوری است و کلنگ آن توسط ریاست مجلس شورای اسلامی به زمین خورده است هنوز وارد فاز اجرایی نشده و ما معتقدیم که این راه آهن می تواند از جانب گرگان و بصورت ریل پایه تا کلاله اجرا شود و قرارگاه خاتم الانبیاء جایی است که می تواند در اجرای آن همکاری داشته باشد.

وی با بیان اهمیت اجرای این پروژه گفت: این خط آهن می تواند از محدوده خط گاز اجرایی شود و با توجه به عبور سالانه 18 میلیون نفر مسافر از این مسیر ،تاثیر اقتصادی مثبتی برای مردم، منطقه و کشور دارد.

استاندار گلستان با اشاره به طرح زهکشی 280 هزار هکتار اراضی شمالی استان و همچنین سابقه اجرای عملیات زهکشی توسط قرارگاه خاتم الانبیاء ، خاطر نشان کرد: زهکشی این اراضی در استان که اکثرا بدون معارض هستند، در سنتی ترین شکل آن زمینه تولید 600 هزار تن گندم را فراهم می آورد و گلستان را به رتبه اول تولید گندم کشور ارتقا می دهد و ما معتقدیم که همکاری قرارگاه در این پروژه ضمن صرفه های اقتصادی در آینده استان موثر است و گلستان با مسائلی همچون ریزگردها و نابودی جنگل ها روبرو نخواهد شد.

دکتر صادقلو همکاری قرارگاه در پروژه سد نرماب را قابل تقدیر دانست و افزود: در گلستان سدهای دیگری همچون شصت کلا، قره چای و آقدکش وجود دارد که می توان از پتانسیل قرارگاه خاتم انبیاء در آن استفاده کرد.

همچنین در این دیدار سردار سالار آب نوش هدف سپاه خدمت رسانی و گره گشایی دانست و اظهار کرد: 52 اَبَر پروژه طی یک ماه نیم آینده در کشور افتتاح می شود که حاصل اقدامات قرارگاه خاتم الانبیاءاست و افتخار ما خدمت برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) اولویت امروز کشور را اشتغال عنوان کرد و تصریح کرد: ما برای اجرای پروژه ها در گلستان آماده هرگونه همکاری هستیم و با اولویت بندی استان اقدامات خود را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: باید عمل گرایی در اقدامات اقتصاد مقاومتی ما نمایان شود و اگر پروژه هایی نظیر راه آهن گرگان به مشهد در اولویت وزارت راه و شهرسازی باشند ، قرارگاه آمادگی اجرای آن را دارد.

سردار آب نوش در خصوص زهکشی اراضی شمالی استان، گفت: سیاست ما زنده کردن زمین های مرده و آبی کردن آنهاست و اگر مسائل اداری و دستگاهی آن حل شود، قرارگاه با استفاده از ماشین آلات لازم آمادگی مشارکت در این طرح را دارد.

 

سابقه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در گلستان خوب است

 

سابقه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در گلستان خوب است

 

سابقه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در گلستان خوب است

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1693
  • کد خبر : 30631