عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان رتبه هفتم کشور در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی را دارد

استاندار گلستان؛

گلستان رتبه هفتم کشور در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی را دارد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

گلستان رتبه هفتم کشور در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی را دارد

 استاندار گلستان با اشاره به تاکید ویژه مقام معظم رهبری در رونق هر چه بیشتر اقتصاد مقاومتی در کشور اظهار کرد: با توجه به ارزیابی منظمی که از استان ها صورت می گیرد، در آخرین رتبه بندی انجام شده، گلستان در رده هفتم کشور قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو عصر امروز (23بهمن) در کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی گلستان ، تصریح کرد: : با این وجود از جایگاه کنونی به دلیل پتانسیل های فراوان استان رضایت نداریم و می کوشیم با همت بیشتر دستگاه های اداری و تکمیل طرح های در دست اجرا علاوه بر ارتقا در جدول ارزیابی عملکرد کشوری گام بلندی برای توسعه و پیشرفت استان برداریم.

وی افزود: مسوولان استان اهتمام زیادی به تکمیل طرحهای مرتبط با این حوزه داشته و می کوشند با بهره مندی حداکثری از ظرفیت های موجود پروژه های مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام برسانند.

وی بیان کرد: نگاه ویژه دولت در رسیدگی مداوم و مستمر به طرح های اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از کلیدی ترین راه حل های توسعه متوازن کشور از عواملی است که آینده این طرح ها را با روشنی همراه با پیشرفت فراوان همراه خواهد کرد.

استاندار گلستان رفع موانع شرکت های تولیدی و صنعتی نیمه فعال و راکد را از جمله بخش های مورد تاکید جدی گلستان در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: پرداخت تسهیلات برای حل مشکل سرمایه در گردش به عنوان جدی ترین دلیل تعطیلی این واحدها یکی از محورهای ستاد اقتصاد مقاومتی استان است و در دوران تصدی دولت تدبیر و امید در گلستان 637 میلیارد تومان وام رونق تولید به 572 واحد صنعتی پرداخت شد.

دکتر صادقلو یادآور شد: توسعه صادرات غیر نفتی، راه اندازی واحدهای تولیدی جدید و ایجاد زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی گلستان از جمله اقدامات و برنامه ریزی های بلند مدت استان برای رسیدن به توسعه پایدار است.

وی خاطر نشان کرد: در نتیجه اقدامات انجام شده دولت تدبیر و امید تعداد واحدهای تولیدی استان گلستان 20 درصد، سرمایه گذاری 38 درصد و اشتغال ایجاد شده در حوزه صنعت 23 درصد افزایش یافت.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .