عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اهدا 2500 فقره اسناد املاک بنیاد علوی به اقشار محروم شرق گلستان

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور و استاندار گلستان؛

اهدا 2500 فقره اسناد املاک بنیاد علوی به اقشار محروم شرق گلستان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 اهدا 2500 فقره اسناد املاک بنیاد علوی به اقشار محروم شرق گلستان

در مراسمی با حضور مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور و دکتر صادقلو استاندار گلستان در گنبدکاووس، 2500 فقره اسناد املاک بنیاد علوی به اقشار کم درآمد و محروم منطقه اهدا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، در این آیین که در روستای آق آباد از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس برگزار شد، محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: واگذاری 2500 فقره اسناد مالکیت که به صورت رایگان در اختیار مردم منطقه قرار می گیرد، در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و برای خدمت به مردم مناطق محروم کشور است.
وی افزود: از این تعداد، بیش از 600 فقره سند مالکیت مربوط به اراضی کشاورزی است.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تاکید بر تداوم اهدای اسناد مالکیت به صورت رایگان به مردم مناطق محروم کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، اسناد باقیمانده اراضی از این محل در آینده به مردم به صورت رایگان واگذار می شود.
سعیدی کیا با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت خطاب به روستاییان حاضر گفت: با حضور پرشور خود در این انتخابات، علاقه مندی به نظام و دخالت در تعیین سرنوشت خود را به جهانیان نشان خواهیم داد.
همچنین در این مراسم، استاندار گلستان نیز با تقدیر از اقدام بنیاد مستصعفان برای واگذاری رایگان اسناد مالکیت اراضی به مردم مناطق محروم شرق گلستان، گفت: این اقدامات ناشی از عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب به مردم مناطق محروم کشور است که توسط بنیاد مستضعفان به مورد اجرا گذاشته می شود.
دکتر حسن صادقلو با تقدیر از تلاش های رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، وی را فردی ارزشی و خدوم توصیف کرد و گفت: اجرای 31 طرح مختلف در استان گلستان به بنیاد مستضعفان پیشنهاد شده است که عملیات اجرایی نیمی از ین طرح ها توسط این بنیاد آغاز شده است.
وی خاطر نشان کرد: اجرای مابقی این طرح های نیز جزو تعهدات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است و در آینده عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
گفتنی است در این مراسم فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و نیز امام جمعه این شهرستان در سخنانی با تشریح وضعیت شهرستان گنبدکاووس، کمک به اجرای مرکز جامع درمان سرطان در گنبدکاووس با توجه به شیوع بالای این بیماری در شهرستان ، احداث مدرسه شبانه روزی در بخش مرکزی گنبدکاووس و نیز توسعه و گسترش راه های روستایی با توجه به گستردگی جغرافیایی این شهرستان را از رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور درخواست کردند.
لازم به ذکر است در این مراسم ، 14 فقره اسناد مالکیت اراضی بنیاد علوی به صورت نمادین به روستاییان حاضر در مراسم، توسط محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور ، استاندار گلستان و سایر مسئولان حاضر، اهدا شد.
بنابه اعلام روابط عمومی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مساحت املاکی که امروز به مردم شرق استان گلستان واگذار شد، هشت میلیون و 745 هزارو 470 متر مربع به ارزش بیش از 328 میلیارد و 311 میلیون ریال که 1876 فقره از اسناد واگذاری را اسناد مسکونی، 618 فقره اسناد واگذاری زمین‌های زراعی و 6 فقره از آنها اسناد املاک تجاری است .
بنیاد مستضعفان در سال های 94 و 95 نیز در اجرای این طرح محرومیت زدایی و با هدف توسعه اقتصادی استان در مجموع 16 هزار و 900 فقره سند مالکیت اراضی مسکونی و زراعی به مردم مناطق محروم شهرهای مختلف استان گلستان و در بین هموطنان عزیز اهل سنت و تشیع واگذار کرده است.
 
 

 اهدا 2500 فقره اسناد املاک بنیاد علوی به اقشار محروم شرق گلستان

 

 اهدا 2500 فقره اسناد املاک بنیاد علوی به اقشار محروم شرق گلستان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .