عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور مردم

در پی حضور حماسی مردم استان در انتخابات 29 اردیبهشت صادر شد:

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور مردم

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور مردم

 نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی از حضور پرشور مردم شریف و فهیم استان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل اطلاعیه آیت ا... سید کاظم نورمفیدی و دکتر حسن صادقلو به شرح زیر است؛


بسم ا... الرحمن الرحیم
انتخابات زیربنای مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همواره به عنوان میراثی ماندگار مورد توجه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و هست.
حضور پرشور مردم شریف و همیشه در صحنه استان گلستان در تمامی انتخابات های پیشین موجب وحدت، انسجام و پایداری گردیده و گلستان را به مثابه مدلی در اتحاد تبدیل کرده است.
یقیناً مشارکت گسترده مردم قدر شناس استان گلستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که در 29 اردیبهشت برگزار شد برگ زرینی دیگر بر تارک افتخارات این استان بوده است.
اینجانبان از حضور کم نظیر مردم فهیم استان در پای صندوق های رای که مبیّن فهم سیاسی آنان است، قدردانی می کنیم و بر این باوریم که در خلق این حماسی ، پیروز واقعی مردم هستند که با مشارکت خود آینده ای بهتر را برای کشور عزیزمان رقم خواهند زد.
 
سید کاظم نورمفیدی                                                 حسن صادقلو
 نماینده ولی فقیه در استان گلستان                             استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 878
  • کد خبر : 34134