عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار گلستان با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)


دیدار استاندار گلستان با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)

دیدار استاندار گلستان با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)

استاندار گلستان در دیدار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) پیرامون پروژه های در دست اقدام توسط قرارگاه در استان گلستان و راهکارهای توسعه همکاری ها با استفاده از ظرفیت ها و تخصص قرارگاه مذاکره کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در این دیدار که در محل قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)،صورت گرفت دکتر حسن صادقلو ضمن بر شمردن نتیجه اقدامات سازندگی توسط قرارگاه و پیشرفت های حاصله در اجرای سد نرماب به برخی فرصت های سرمایه گذاری توسط قرارگاه اشاره کرد که اهم آن عبارتند از؛

1-    اتمام سد نرماب که 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
2-    مشارکت در اجرای سدهای شصت کالا و چایلی که موافقتهای لازم آن اخذ شده است.
3-    مشارکت در اجرای زیرساخت قطار حومه گرگان به کلاله با مساعدت وزارت مسکن و شهرسازی
4-  سرمایه گذاری در اقتصاد دریا محور با توجه به ظرفیتهای بالای شیلات، (میگو، ماهی در قفس و خاویار) استان گلستان که مولد اشتغال نیز می باشد.
5-  اجرای بزرگراه نوکنده به آشخانه به طول 276 کیلومتر
6-  مشارکت در زهکشی زمین های نیمه شور استان برای افزایش تولید گندم
7-    سرمایه گذاری در آب شیرین کن با توجه به نیاز استان به نیاز آب مصرفی در صنعت، شرب و کشاورزی
8-  مشارکت و سرمایه گذاری در طرح های صنعتی مانند پتروشیمی و فولاد و GTPP
 
 
 

لازم به ذکر است در ادامه این دیدار سردار سرتیپ عبادا... عبداللهی ضمن ابراز خشنودی از همکاریهای مدیران استان و استاندار با مجموعه فرماندهی سپاه استان و ایجاد وفاق و همدلی در خدمت به مردم با ارائه توضیحاتی از تلاشهای صورت گرفته در اجرای سدنرماب علی رغم کمبود بودجه و راه آهن اینچه برون توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) تقدیر کرد.

وی ضمن تأکید بر رسالت غیر اقتصادی قرارگاه یادآور شد : قرار گاه خاتم الانبیا(ص)در کمک به دولت بخصوص در استان های محروم و در زمینه های مورد درخواست اعلام آمادگی می کند و موارد یادشده از طریق معاونت های قرارگاه و فرمانده سپاه استان قابل پیگیری است.

گفتنی است در این دیدار که معاونین قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و فرمانده سپاه استان نیز حضور داشتند، سردار سرتیپ عبداللهی دعوت جهت حضور در استان گلستان را پذیرفته و برای سفر به استان در هفته های جاری و تصمیم گیری اجرایی در مورد برخی پروژه ها اعلام آمادگی نمود.

 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .