عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح زهکشی اراضی شمالی گلستان در سفر رییس جمهوری مطرح می شود

استاندار گلستان:

طرح زهکشی اراضی شمالی گلستان در سفر رییس جمهوری مطرح می شود

طرح زهکشی اراضی شمالی گلستان در سفر رییس جمهوری مطرح می شود

 استاندار گلستان با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوری و هیات دولت به این استان گفت: طرح زهکشی 280 هزار هکتار از زمین ها و اراضی شمالی گلستان در این سفر مطرح می شود و امیدواریم بتوانیم مصوبه هیأت دولت را در این زمینه دریافت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، "حسن صادقلو" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پروژه های مهم دیگری نیز در دستور کار برای تصویب در نشست هیات دولت در استان گلستان قرار دارد و تلاش می کنیم همزمان با افتتاح راه آهن شرق خزر(گرگان - اینچه برون) محدوده اینچه برون به منطقه آزاد تجاری تبدیل شود.

 استاندار گلستان پروژه راه ‎آهن گرگان - اینچه برون را کریدور شرق دریای خزر بیان کرد و افزود: نگاه دولت به استان گلستان توسعه ای است و در همین زمینه گرفتن مصوبه در راستای ایجاد تحول صنعتی و توسعه بخش کشاورزی و گردشگری از دیگر مواردی است که در جلسه هیات دولت مطرح می شود.

 صادقلو ادامه داد: طرح های ساماندهی اراضی شیبدار استان، تقویب حوزه ماهیان خاویاری و میگو نیز در این سفر به هیات دولت ارایه خواهد شد.

 استاندار گلستان تاکید کرد: در این سفر پیگیر آغاز طرح اجرایی راه آهن گرگان - مشهد از طریق گرگان و یا به صورت همزمان در سه منطقه گرگان، بجنورد، مشهد هستیم و این موضوع از سوی رییس جمهوری در سفر به استان خراسان نیز اعلام شده است.

 صادقلو به نتیجه رساندن طرح های مطالعاتی حوزه آب و سدهای استان، تکمیل سدهای نیمه کاره و طرح اجرایی شماری از سدهای مطالعه شده را از دیگر مطالب قابل ارایه به هیات دولت بیان کرد.

 به گفته وی، در جلسه هیات دولت همچنین برای اختصاص اعتبار به طرح هایی که به خصوص در سال 94 به نتیجه می رسند، تصمیم گیری می شود.

 استاندار گلستان تصریح کرد: مصوبات و طرح های خاص دیگری نیز وجود دارد که رییس جمهوری در سفر به استان گلستان، آنها را اعلام خواهند کرد.

 طبق برنامه ریزی انجام شده، سفر رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به گلستان در دهه دوم آذر ماه انجام می شود.

 از جمله برنامه های سفر هیات دولت به استان گلستان افتتاح راه آهن ایران - ترکمنستان - قزاقستان یا کریدور شرقی دریای خزر با حضور روسای جمهوری این سه کشور است.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1467
  • کد خبر : 3672