عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استقبال با شکوه مردم انگیزه خدمتگزاری دولت مردان را افزایش می دهد

استاندار گلستان در مصاحبه تلویزیونی:

استقبال با شکوه مردم انگیزه خدمتگزاری دولت مردان را افزایش می دهد

استقبال با شکوه مردم انگیزه خدمتگزاری دولت مردان را افزایش می دهد

  استاندار گلستان در مصاحبه تلویزیونی با سیمای مرکز گلستان گفت: استقبال با شکوه مردمی از سفر ریاست محترم جمهوری و حضور آنها در دیدار عمومی یقینا انگیزه دولت مردان را برای خدمت رسانی افزایش می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با اشاره به سفر کاروان تدبیر و امید در روز سه شنبه یازدهم آذر ماه به استان اظهار کرد: این سفر یقیناً برای استان منشا برکات فراوان خواهد بود و تصمیماتی تحول بخش و توسعه آفرین در آن ، اتخاذ خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه مطالبات مردم علاوه بر مطالبات سیاسی و فرهنگی عموما مطالبات اقتصادی است ، تصریح کرد: مردم به دنبال اشتغال فارغ التحصیلان، رونق تولید و تحول و توسعه هستند و مسولان استانی نیز با توجه به مطالبات اقتصادی در راستای تحقق آن کوشش می کنند.

استاندار گلستان که در ویژه برنامه کاروان تدبیر و امید سخن می گفت، افزود: در این سفر به دنبال آن هستیم که تصمیم گیری نهایی برای طرح های کلان استان که بالای 70 درصد پیشرفت داشته اند در تخصیصات 93 و بودجه 94 انجام شود که خوشبختانه دولت پروژه های استان گلستان را با ویژه بینی خاصی مورد توجه قرار داده است.

دکتر صادقلو همچنین در خصوص دیگر برنامه های سفر ریاست جمهوری گفت: تصمیمات ویژه ای در این سفر برای تحولات اساسی استان اتخاذ خواهد شد که ریاست محترم جمهوری در دیدار عمومی خود اعلام خواهند کرد.

وی افزود : در راستای توسعه استان دولت از ظرفیت خود استفاده کرده و سرمایه گذاران دولتی ، نیمه خصوصی و خصوصی را به سوی استان هدایت کرده، طرح هایی به آنها از سوی استان پیشنهاد شده و پس از ارزیابی در اختیار سرمایه گذاران قرار داده و آنها اعلام آمادگی جهت سرمایه گذاری کرده اند که یقینا سبب رشد استان خواهد شد.

استاندار گلستان در این برنامه زنده تلویزیونی همچنین به افتتاحیه کریدور ریلی ایران- ترکمنستان- قزاقستان اشاره کرد و افزود: این خط ریلی سبب ارتباط استان گلستان با آسیای میانه خواهد شد و ما را به نوعی تبدیل به گذرگاه شرق- غرب و شمال- جنوب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ما در استان گلستان قزاق ها و ترکمن هایی داریم که شهروندان جمهوری اسلامی هستند خاطر نشان کرد: به دلیل مشترکات فرهنگی، این خط آهن می تواند در افزایش تبادلات فرهنگی بین کشورهای ایران، ترکمنستان و قزاقستان موثر باشد.

لازم به ذکر است ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید در قالب دهمین سفر استانی طی روزهای 11 الی 13 آذر ماه به استان گلستان سفر خواهند کرد.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1659
  • کد خبر : 3765