عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار گلستان با وزیر راه و شهرسازی


دیدار استاندار گلستان با وزیر راه و شهرسازی

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار استاندار گلستان با وزیر راه و شهرسازی

استاندار گلستان در دیدار با وزیر راه و شهرسازی پیرامون مسائل استان در حوزه ایجاد و توسعه زیر ساخت ها گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی در دیدار با دکتر عباس آخوندی ضمن تقدیر از حمایت های وزارت راه و شهرسازی، تصریح کرد: راه آهن گرگان به مشهد، راه آهن اینچه برون به گرمسار، ایجاد بندرخشک در منطقه اینچه برون، آزادراه نوکنده به آشخانه ، توسعه راه های استان به لحاظ کمی و کیفی و تجهیز ناوگان ریلی از جمله مسائلی است که می تواند نقش موثری در ارتقا جایگاه استان در زمینه تجارت و سرمایه گذاری داشته باشد.
وی گلستان را استانی مستعد در زمینه های مختلف دانست و افزود: یقیناً با همراهی وزارت راه و شهرسازی زمینه های رشد گلستان تسریع خواهد شد و امیدواریم با توجه به ظرفیت راه آهن اینچه برون نقش گلستان در مراودات تجاری جمهوری اسلامی ایران ـ ترکمنستان ـ قزاقستان پررنگ تر شود.
در این دیدار، وزیر راه و شهرسازی در رابطه با موضوعات برقي كردن راه آهن اينچه برون به گرمسار، راه اندازی قطار گرگان به مشهد، آزادراه نوکنده به آشخانه و آسفالت راه های روستايی، دستورات لازم را صادر کرد.
لازم به ذکر است در این دیدار دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به ظرفیت های استان گلستان، ابراز امیدواری کرد: با حمایت های مورد نظر، گلستان بتواند مسیر توسعه زیر ساخت های راه و شریان های ارتباطی را با سرعت بیشتری بپیماید.
 

دیدار استاندار گلستان با وزیر راه و شهرسازی


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .