عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه ورزش، زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم می آورد

استاندار گلستان در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان؛

توسعه ورزش، زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم می آورد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

توسعه ورزش، زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم می آورد

 استاندار گلستان در دیدار با معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: توسعه ورزش، زمینه کاهش آسیب های اجتماعی استان را فراهم می آورد و موجب رشد جامعه می شود.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی پیش از ظهر امروز یکشنبه (5 آذر) در دیدار با دکتر فریبا محمدیان، تصریح کرد: باید تغییر نگرش در جامعه ایجاد شود و سهم بانوان و جوانان را در فضای مدیریتی استان افزایش دهیم.
وی افزود: بانوان در عرصه های مختلف جامعه نظیر پیروزی انقلاب، مشارکت های اجتماعی، انتخابات ها ، دفاع مقدس و تمامی صحنه های کشور جایگاه بسزایی داشته اند و دارند.
 استاندار گلستان خاطر نشان کرد: باید در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی و توجه به خیرین حوزه ورزش ، گلستان به استان برتر کشور تبدیل شود.
دکتر هاشمی، یادآور شد: باید توجه به پیشگیری را بیش از مباحث درمانی مورد توجه قرار دهیم و ورزش از جایگاه های مهم در عرصه پیشگیری است.
همچنین در این دیدار خانم دکتر محمدیان ضمن ابلاغ سلام دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان به استاندار گلستان، اظهار کرد: برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گلستان نقطه عطفی در زمینه ورزش استان محسوب می شود و امیدواریم با همراهی مناسب استاندار گلستان شاهد میزبانی دیگر رشته های ورزشی در گلستان باشیم.
لازم به ذکر است در این دیدار خانم کرملو مدیر کل دفتر هماهنگی ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان و خانم غفاری مدیر کل امور بانوان استانداری گلستان در این دیدار حضور داشتند.

توسعه ورزش، زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم می آورد

 

توسعه ورزش، زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم می آورد

 


تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .