عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مرکز توان بخشی ورزشی در گنبد کاووس ایجاد می شود

در دیدار استاندار گلستان با رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور تصمیم گیری شد؛

مرکز توان بخشی ورزشی در گنبد کاووس ایجاد می شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مرکز توان بخشی ورزشی در گنبد کاووس ایجاد می شود

استاندار گلستان عصر امروز پنج شنبه (30 آذر) با رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور دیدار کرد و مقرر گردید با حمایت این فدراسیون مرکز فیزیوتراپی و توانبخشی در شهر گنبد کاووس ایجاد شود تا ورزشکاران و عموم مردم از آن بهره برداری نمایند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی در دیدار با دکتر غلامرضا نوروزی، تصریح کرد: قریب به 60 هزار نفر جامعه ورزشی سازمان یافته استان را تشکیل می دهند که با توجه به جمعیت استان، باید این رقم را افزایش دهیم.
وی افزود: ورزش عامل شادابی است و ایجاد زیرساخت های ورزشی و مراکز توان بخشی و فیزیوترابی مجهز می تواند در توسعه ورزش نقش موثری داشته باشد.
استاندار گلستان اظهار امیدواری کرد با حمایت های فدرراسیون پزشکی ورزشی در آینده نزدیک مرکز مجهزی در حوزه پزشکی ورزشی در شهر گرگان احداث شود تا بتواند مورد استفاده ورزشکاران استان قرار گیرد.
همچنین در این دیدار دکتر نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور نیز گلستان را استانی مستعد در رشته های گوناگون ورزشی دانست و اظهار کرد: فدرراسیون پزشکی ورزشی حامی ورزش گلستان است و از هیچ گونه همکاری در راستای ارتقا تجهیزات پزشکی ورزشی ، مراکز توان بخشی و فیزیوتراپی دریغ نخواهد کرد.
 
 

مرکز توان بخشی ورزشی در گنبد کاووس ایجاد می شود

 

مرکز توان بخشی ورزشی در گنبد کاووس ایجاد می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .