عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معزالدین: ارتباط ریلی بین ایران و ترکمنستان، اینچه برون را به دروازه صادراتی کشور تبدیل می کند

نشست مشترک اتخاذ راهکارهای بهینه برای ایجاد مناطق آزاد جدید در کشور در گرگان؛

معزالدین: ارتباط ریلی بین ایران و ترکمنستان، اینچه برون را به دروازه صادراتی کشور تبدیل می کند

معزالدین: ارتباط ریلی بین ایران و ترکمنستان، اینچه برون را به دروازه صادراتی کشور تبدیل می کند

 معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: ارتباط ریلی بین ایران و ترکمنستان، اینچه برون را به دروازه صادراتی کشور تبدیل می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، محمد معزالدین امروز چهارشنبه 27 دیماه در نشست مشترک اتخاذ راهکارهای بهینه برای ایجاد مناطق آزاد جدید در کشور در گرگان با تأکید بر ضرورت ایجاد امنیت پایدار در نواحی مرزی کشور، افزود: کشور هنوز به صورت کامل از ظرفیت های مناطق آزاد استفاده نکرده است.
وی اظهار کرد: امروز بعد از سالها می توان به این نتیجه رسید که توسعه در حوزه اقتصادی، اجتماعی فرهنگی و سیاسی در نقاط پیرامونی کشور نیازمند داشتن یک فرآیند دقیق توسعه ای است .
وی با بیان اینکه مناطق مرکزی ایران توسعه یافته تر شده اند و این امر باعث شده سواحل کشور و نقاط پیرامونی ایران توسعه کمتری پیدا کنند و توسعه متوازن شکل نگرفته است تصریح کرد: مناطق آزاد جدید از جمله منطقه آزاد اینچه برون می توانند به توسعه نقاط پیرامونی کشور کمک کند .
معزالدین، وجود 15 کشور به عنوان همسایه برای ایران را یک فرصت و ظرفیت خوب دانست و گفت: این ظرفیت، ایران را در دنیا به رتبه خوبی در این زمینه رسانده است که می بایست از این مزیت ها و ظرفیت ها به درستی استفاده کرد.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور اظهار کرد: ارتباط ریلی بین ایران و ترکمنستان، اینچه برون را به دروازه صادراتی کشور تبدیل می کند .
وی تأکید کرد: همه مناطق آزاد باید از ظرفیت های صادراتی بهره برداری کنند.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 746
  • کد خبر : 41345