عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظارت ها در حوزه آرد و نان باید دقیق باشد

استاندار گلستان در شورای آرد و نان و گندم استان؛

نظارت ها در حوزه آرد و نان باید دقیق باشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نظارت ها در حوزه آرد و نان باید دقیق باشد

استاندار گلستان با تاکید اهمیت نان به عنوان قوت غالب مردم، اظهار کرد: باید نظارت ها در حوزه آرد و نان دقیق باشد و توجه داشته باشیم که به دور از نگاه انفرادی و انتفاعی منافع عمومی را در نظر بگیریم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی صبح امروز پنج شنبه (5بهمن) در جلسه شورای آرد و نان و گندم استان ، تصریح کرد: مسئله نان مسئله ای حاکمیتی است و دولت با نگاه عدالت محورانه به این حوزه توجه دارد.
وی با اشاره به موضوع صدور مجوز برای نانوایان آزادپز، یادآور شد: درخواست هایی برای صدور مجوز نانوایی های جدید مطرح شد که با توجه به داده های آماری ارائه شده در جلسه آتی پیرامون آن تصمیم گیری خواهد شد.
وی افزود: نیاز است گروهی متشکل از نماینده فرمانداران، دبیرخانه کارگروه و اتحادیه خبازان آمار دقیقی از وضعیت نان و نانوایی ها در تک تک شهرستان ها ارائه کنند تا بتوان بر اساس آن تصمیم گیری لازم در جهت صدور یا عدم صدور مجوز برای نانوایی ها صورت گیرد.
استاندار گلستان مسئله سهیمه گندم کارخانجات آرد را موضوعی پراهمیت دانست و افزود: با توجه به مباحث مطرح شده در این جلسه پیرامون سهمیه گندم خارخانه های آرد در جلسه آتی کارگروه بر اساس مستندات و آمارهای دقیق تصمیم گیری خواهد شد.
دکتر هاشمی خاطر نشان کرد: شعار دولت مبارزه با رانت و فساد در تمامی حوزه هاست و باید تلاش کنیم تمامی تصمیمات را در زمینه مدیریتی به اطلاع مردم برسانیم.
لازم به ذکر است در این جلسه اعضای حاضر پیرامون سهمیه گندم کارخانه های آرد و صدور مجوزهای های جدید برای نانوایی ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
لازم به ذکر است 2274 نانوایی در سطح استان چه به صورت دولتی و چه به صورت آزادپز نان مردم استان را تامین می کنند و در حال حاضر به ازای هر 820 نفر یک نانوایی در استان به فعالیت می پردازد.

نظارت ها در حوزه آرد و نان باید دقیق باشد

 

نظارت ها در حوزه آرد و نان باید دقیق باشد

 

نظارت ها در حوزه آرد و نان باید دقیق باشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .