عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان با سرمایه گذاران چینی دیدار کرد


استاندار گلستان با سرمایه گذاران چینی دیدار کرد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

استاندار گلستان با سرمایه گذاران چینی دیدار کرد

استاندار گلستان با سرمایه گذارانی از کشور چین دیدار و پیرامون سرمایه گذاری در حوزه زهکشی اراضی و روش های تامین مالی آن گفتگو کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی در این دیدار که پیش از ظهر امروز سه شنبه 22 اسفند صورت گرفت، با اشاره به ظرفیت های استان گلستان اظهار کرد: ما از حضور سرمایه گذاران در استان گلستان استقبال می کنیم و بر این باوریم که سرمایه گذاری های اقتصادی می تواند برای دو طرف مزیت های لازم را داشته باشد.

وی افزود: سطح قابل توجه از اراضی شمالی گلستان نیاز به زهکشی دارد و می تواند پس از زهکشی بستر مناسبی برای کشاورزی باشد .

وی یادآور شد : زهکشی اراضی و بهره برداری مناسب از خاک موجب می شود در آینده دغدغه های محیط زیستی استان و هم چنین احتمال بروز برخی پدیده ها نظیر ریز گردها کاهش یابد .

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: گلستان در بسیاری از محصولات کشاورزی نظیر گندم و کلزا به عنوان برندی در کشور محسوب می شود و یقیناً زهکشی اراضی شمالی استان می تواند نقش تاثیر گذاری در کشت و افزایش این محصولات در استان داشته باشد.

لازم به ذکر است 280 هزار هکتار اراضی کم بازه استان نیازمند زهکشی است که در دهه فجر امسال 12 هزار هکتار از این اراضی در شهرستان گمیشان با اعتبار 20 میلیارد تومان زهکشی و با حضور استاندار گلستان و معاون وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد.

استاندار گلستان با سرمایه گذاران چینی دیدار کرد

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .