عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعتبارات ورزش استان سال آينده دو برابر مي شود

استاندار گلستان :

اعتبارات ورزش استان سال آينده دو برابر مي شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اعتبارات ورزش استان سال آينده  دو برابر مي شود

استاندار گلستان گفت : اعتبارات ورزش استان سال آينده دو برابر مي شود اما براي جبران عقب ماندگيها نيازمند سرمايه گذاري بخش خصوصي و افزایش منابع بانكي هستيم.
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ دکتر سید مناف هاشمی ظهر امروز پنج شنبه ( 24 اسفند) در نشست هم‎اندیشی وزیر ورزش و جوانان با هیئت‎های ورزشی و سازمان‎های مردم‎ نهاد استان گلستان، اظهار کرد: استان گلستان، استان قهرمانان و جوانمردان است. این استان قدمگاه 4 هزار شهید است که قهرمانان واقعی هستند.
وی تصریح کرد: استان گلستان پایگاه خوبی در حوزه ورزش از دیرباز دارد اما جایگاه واقعی آن نرسیده است .
استاندار گلستان ادامه داد: در  روز معارفه خود گفتم که با 600 تا 700 میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان گلستان توسعه پیدا نمی‎کند و واقعیت این است که در ورزش نیز به این‌گونه است و اطمینان دارم که اعتبارات ورزش و جوانان در استان گلستان بالای 100 در درصد رشد خواهد داشت اما با این رشد نیز استان گلستان نمی‎تواند در 5 سال آینده به برنامه‎های خود برسد.
هاشمی تاکید کرد: در حوزه ورزش به برخی قدم‎ها مانند ستاد خیرین، کمک از سرمایه‎گذاران از گذشته توجه نشد اما بهره برداری از 40 طرح ورزشی در سال 97، کمبود زیرساخت های ورزشی استان را تا حد زیادی برطرف خواهد کرد.
وی اضافه کرد: گلستان در چند رشته مانند کبدی، والیبال و بسکتبال سرآمد استانهای کشور است و باید این روند در دیگر رشته ها و با هدف کسب افتخارات بیشتر توسعه پیدا کند.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های گلستان پذیرش میزبانی از رشته های گوناگون است که بهره برداری از سالن 6 هزار نفری گرگان، این فرصت را در اختیار گلستان قرار خواهد داد.
استاندار گلستان همچنین بر ضرورت ایجاد شغل برای جوانان نخبه تاکید کرد و پیشنهاد داد که دولت با واگذاری اختیار جذب صد نخبه هر استان به استانداران، خیال این آینده سازان را برای تامین شغل و رفاه آسوده کند.
وی افزود: استان گلستان به سمت رونق در حرکت است و برخی از سرمایه‎گذاری‌های ما 300 میلیارد تومانی است و در هفته گذشته 500 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری داشتیم و در ماه‎های گذشته نیز شاهد سرمایه‎گذاری 200 میلیارد تومانی بودیم و این به توسعه استان کمک می‎کند.
استاندار گلستان با بیان اینکه برای تقویت ورزش باید بخش خصوصی را فعال کنیم، افزود: می‎توانیم تسهیلات ارزان قیمت به جوانان و سمن‎ها بدهیم تا به بهبود شرایط استان کمک کنند و همچنین از ظرفیت شهرداری‎ها نیز باید در توسعه ورزش استفاده کنیم.
هاشمی گفت: در سال‎های آینده اگر توجه به استان اتفاق بیفتد می‎توانیم به جای 600 میلیارد تومان، بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‎گذاری داشته باشیم.
استاندار گلستان با بیان اینکه ۴۰ پروژه بزرگ را در استان گلستان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‎کنیم، گفت: در سال آینده درصدد این هستیم که ۳۰ هزار شغل در استان ایجاد کنیم و حتی ایجاد اشتغال ۱۰۰ درصدی را دنبال می‎کنیم.
وی تاکید کرد: اثرگذاری در استان گلستان برای ما حائز اهمیت است و 5 معاون وزیر راه و مسکن را در استان گلستان شاهد بودیم تا مشکلات و گره‎های استان برطرف شود و به دنبال شوبازی کردن نبودیم.
لازم به ذکر است مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفری یک روزه صبح پنجشنبه وارد گرگان شد .
علاوه بر حضور در نشست با هیات های ورزشی، سلطانی فر عصر امروز از کورس اسبدوانی گنبدکاووس در شرق استان گلستان دیدن خواهد کرد.

اعتبارات ورزش استان سال آينده  دو برابر مي شود

 

اعتبارات ورزش استان سال آينده  دو برابر مي شود

 

اعتبارات ورزش استان سال آينده  دو برابر مي شود

 

اعتبارات ورزش استان سال آينده  دو برابر مي شود

 

اعتبارات ورزش استان سال آينده  دو برابر مي شود

 

اعتبارات ورزش استان سال آينده  دو برابر مي شود

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .