عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رشد 50 درصدی اشتغال و سرمایه گذاری استان هدف ما در سال 97 است

استاندار گلستان در نخستین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید؛

رشد 50 درصدی اشتغال و سرمایه گذاری استان هدف ما در سال 97 است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

رشد 50 درصدی اشتغال و سرمایه گذاری استان هدف ما در سال 97 است

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت رونق تولید، اظهار کرد: رشد 50 درصدی اشتغال و سرمایه گذاری استان هدف ما در سال 97 است و مدیران دستگاه های اجرایی باید در زمینه تحقق آن تلاش نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی عصر چهارشنبه 22 فروردین در نخستین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، تصریح کرد: در سال گذشته با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک های استان 904 میلیارد تومان تسهیلات به 857 واحد تولیدی اعطا شد و گلستان حائز رتبه پنجم در سطح کشور شد.
وی با اشاره به افزایش 7 درصدی صادرات نسبت به سال 95 گفت: برنامه محوری دستگاه های اجرایی باید در دسال 97 توسعه یابد و برنامه ریزی ها با هدف رشد اقتصادی، رونق تولید و افزایش اشتغال مد نظر باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به استقبال گردشگران نوروزی جهت حضور در گلستان اشاره کرد و افزود: 11میلیون نفر گردشگر در ایام نوروز از جاذبه های استان دیدن کردند که این آمار در مقایسه با سال گذشته 84درصد رشد داشته است.
استاندار گلستان یادآور شد: :حضور گردشگران در گلستان نسبت به سال گذشته ۸۴ درصد رشد داشته و در عین حال با اقامت بیش از یک و نیم میلیون مسافر همراه بوده است.
دکتر هاشمی با بیان اهمیت صادرات محصولات استان، گفت : فضای اقتصادی با ترکمنستان با توجه به امضای 13 سند همکاری بین دو رئیس جمهوری بهتر شده است که باید در حوزه اقتصادی هر دو کشور همکاری تنگاتنگی صورت گرفته و از ظرفیت ها استفاده شود.
وی خاطر نشان کرد: در حوزه رفع موانع تولید و اعتبارات هم با توجه به اینکه رشد 12 درصدی داشتیم باید با تلاش بیشتر به سمت پیشرفت 50 درصدی برویم.
دکتر سیدمناف هاشمی با اشاره به جلسه ای که رئیس مجلس دومای روسیه با رئیس مجلس شورای اسلامی داشت ، گفت : می توانیم با کشورهایی که در حوزه cis هستند تجارت بهتری داشته و از ظرفیت آنها استفاده نماییم.
لازم به ذکر است در این جلسه قوانلو مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان گزارشی از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات ارائه کرد و گفت: در سال 96 در مجموع 904 میلیارد تومان به 875 واحد تولیدی پرداخت گردیده که 372 میلیارد تومان آن به 233 واحد تولیدی در قالب کارگروه تسهیل، 19 پرونده با 49 میلیارد تومان در قالب تسهیلات نوسازی و بازسازی و مابقی از منابع مستقیم بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.
گفتنی است در این جلسه مشکلات تعدادی از واحد های تولیدی با حضور استاندار گلستان بررسی شد و دستورات لازم جهت رفع مسائل آنان صادر گردید.

رشد 50 درصدی اشتغال و سرمایه گذاری استان هدف ما در سال 97 است

 

رشد 50 درصدی اشتغال و سرمایه گذاری استان هدف ما در سال 97 است

 

رشد 50 درصدی اشتغال و سرمایه گذاری استان هدف ما در سال 97 است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .