عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت و روز معلم


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت و روز معلم

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت و روز معلم

استاندار گلستان در پیامی تقارن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ابا صالح المهدی (عج) با روز معلم  را تبریک گفت و  معلمان  را طليعه داران عرصه فرهنگ سازي و آموزش صحيح  آیندگان جامعه دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ متن کامل پیام دکتر سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
معلمان طلیعه داران فرهنگ سازی و آموزش صحیح آیندگان در جامعه هستند و همواره در مسیر روشنگری جامعه کوشا هستند.
12 اردیبهشت روز شهادت استاد اخلاق و معلم برجسته مرتضی مطهری و روز گرامیداشت مقام معلم هنگامه ای مناسب است تا از زحمات و خدمات جایگاه والای تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی ایران تقدیر شود.
معلم همواره در همه اعصار و ملل شایسته تکریم و تعظیم بوده و هست و هر اندازه جامعه قدردان خدمات آنان باشدکشور مسیر توسعه و پیشرفت را با سرعت بیشتری طی خواهد نمود.
تقارن روز معلم و نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و روز جهانی مستضعفان نشانه ای ارزشمند است که یقیناً برای تمامی علاقه مندان به صلح، آرامش و عدالت اتفاقی فرخنده محسوب می شود.
جامعه معلمان استان همواره تلاش کرده اند علی رغم تمامی تنگناها از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در صحنه های مختلف تاریخی دفاع کند و وظیفه آموزش به نسل های آینده را همچون سربازی جان برکف انجام دهند.
اینجانب ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت ولی عصر(عج) ، روز معلم را به تمامی فرهیختگان استان گلستان تبریک می گویم و بر این باورم که با استفاده از ظرفیت معلمان و اندیشمندان حوزه تعلیم و تربیت می توان آینده ای روشن برای ساختن گلستانی آباد ترسیم کرد.
 
سیدمناف هاشمی
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .