عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استان گلستان از نظر امنیتی وضعیت بسیار خوبی دارد

وزیر کشور در بدو ورود به گرگان در جمع خبرنگاران:

استان گلستان از نظر امنیتی وضعیت بسیار خوبی دارد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

استان گلستان از نظر امنیتی وضعیت بسیار خوبی دارد

وزیر کشور ظهر امروز چهارشنبه 30 خرداد در بدو ورود به استان گلستان در فرودگاه بین المللی گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان این سفر قرار است با حضور در مناطق مرزی، بازدیدی از این مناطق به همراه مسئولین مربوطه داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، عبدالرضا رحمانی فضلی برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه های این سفر عنوان کرد و افزود: در این جلسه نیز تمامی اقداماتی که تاکنون در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان انجام شده مورد بررسی قرار می گیرد تا راهکارها و کمک هایی که دولت و سایر دستگاه ها و وزارت کشور می توانند در جهت اجرای برنامه های مربوط به اقتصاد مقاومتی داشته باشند، انجام گیرد.
وزیر کشور تصریح کرد: در ادامه برنامه ها، در جلسه بررسی آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر که جلسات کارشناسی آن توسط مسئولان مربوطه از چند روز گذشته برگزار شد، شرکت کرده و تصمیمات نهایی پیرامون این مسائل اتخاذ خواهد شد.
رحمانی فضلی با بیان اینکه استان گلستان از نظر امنیتی وضعیت بسیار خوبی دارد خاطرنشان کرد: با تشکیل جلسه شورای تامین، وضعیت امنیتی استان گلستان را مورد بررسی قرار داده و تصمیماتی که در این زمینه نیاز باشد اتخاذ خواهیم کرد.
 

استان گلستان از نظر امنیتی وضعیت بسیار خوبی دارد

استان گلستان از نظر امنیتی وضعیت بسیار خوبی دارد



تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1197
  • کد خبر : 46740