عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشكلات مناطق مرزى و مرزبانان در قالب یک طرح جامع رفع مى شود

وزير كشور:

مشكلات مناطق مرزى و مرزبانان در قالب یک طرح جامع رفع مى شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

مشكلات مناطق مرزى و مرزبانان در قالب یک طرح جامع رفع مى شود

وزير كشور در جريان بازديد از پاسگاه ميله مرزى ١٤٥ در استان گلستان خبر داد: مشكلات مناطق مرزى و مرزبانان در قالب طرح جامعى كه تهيه شده است، رفع مى شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پنجشنبه ٣١ خردادماه در حاشیه بازدید از مناطق مرزی استان گلستان در محل پاسگاه ميله مرزى ١٤٥ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توفیق شد امروز در پاسگاه مرزي میله ۱۴۵ مرز ایران و ترکمنستان، در خدمت استاندار و فرمانده مرزبانی و مرزبانان عزیزمان باشیم. 

وی افزود: لازم بود سرکشی از کل مرزهای کشورمان داشته باشیم. قسمت غربی و بخشی از شرق کشور را سال قبل بازدید داشتیم و امسال هم بنا داریم بقیه مرزها را سرکشی کنیم و هم یک خداقوت و خسته نباشید به دوستان عزیزمان که مسئول امنیت کشور در مرزها هستند و بسیار زحمت می کشند، بگوییم و هم کم و کسری های موجود را از نزديك ببینیم و نظرات آنها را هم بشنویم. 

وزیر کشور در ادامه با اشاره به جلسه دیشب كار ويژه مرز در گرگان، گفت: در اين جلسه موضوع مرزهای منطقه مورد بحث قرار گرفت و پیشنهاداتی داده شد و طرح جامعی را تهیه کردند که ان شاءالله هم پیشنهادات مورد بررسی قرار گیرد و هم مشکلات آنها برطرف مى شود.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1051
  • کد خبر : 46777