عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وظیفه اصلی ما خدمات رسانی متوازن به کل جامعه است

وزیر نیرو در جلسه شورای اداری استان استان گلستان؛

وظیفه اصلی ما خدمات رسانی متوازن به کل جامعه است

وظیفه اصلی ما خدمات رسانی متوازن به کل جامعه است

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی ما خدمات رسانی متوازن به کل جامعه است، اظهار کرد:ارائه خدمت بدون تبعیض و یکسان به همه مردم از وظایف مسئولین است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،دکتر رضا اردکانیان عصر امروز 11 مرداد در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور استاندار و نمایندگان مردم این استان برگزار شد،تصریح کرد:بابد برای به نحوه مصرف برنامه ریزی کنیم تا با خاموشی کمتری مواجه شویم و در تابستان‌ها وضعیت مناسب‌تری داشته باشیم.
وی اصلاح مصرف برق و آب را به شدت مورد نیاز و ضروری دانست و گفت: اصلاح مصرف و صرفه جویی هدفمند، علاوه بر جلوگیری از خاموشی و آسیب های ناشی از آن موجب کاهش هدر رفت سرمایه های کشور خواهد شد. 
وزیر نیرو افزود:بخش عمده منابع آبی کشور در بخش کشاورزی مصرف می شود که اگر روش های مصرف نوین را به صورت ریشه ای حل نکنیم ، طرح های جدید تامین آب فقط بروز مشکل کم آبی را چند سال به تاخیر خواهد انداخت. 
دکتر اردکانیان اضافه کرد: باید برای افزایش رضایت مردم راه‌های موثرتری در نظر گرفته و کم دقتی‌ها موجب شده با وجود اینکه کار انجام داده‌ایم اما رضایت مردم را زیاد به دنبال نداشته است.
وی اظهار کرد: در کنار چالش‌های موجود در کشور فرصت‌های مناسبی هم در اختیار داریم و از لحاظ ظرفیت‌های انسانی کشور ثروتمندی هستیم.
دکتر اردکانیان به افزایش تولید برق در کشور برای جلوگیری از خاموشی های سال آینده اشاره کرد و گفت:تغییر در نحوه مصرف و به استاندارد رساندن آن باید از برنامه های مهم و اولویت دار همه بخش ها باشد.
وی اظهار کرد: شرایط کنونی مصرف نشان می دهد اگر نتوانیم در این روند تغییر ایجاد کنیم، از هم اکنون می توان خاموشی سال آینده را نیز پیش بینی کرد. 
وزیر نیرو ادامه داد: قیمت یک بطری آب معدنی نیم لیتری 10 هزار ریال ،اما یک مترمکعب آب شرب لوله کشی فقط 5 هزار ریال است که این ارزانی زیاد، امکان هدر رفت آب را بیشتر کرده است. 
دکتر اردکانیان افزود: اگر قیمت آب شرب کشور اصلاح نشود کم آبی بسیار نزدیک تر از حد تصور و زودتر از موقع کشور را فرا خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه کشور ما شرایط حساسی را می‌گذراند و امنیت ما و منطقه به هم وابسته است،خاطر نشان کرد: اگر برخی بخواهند امنیت منطقه را بر هم بزنند باید سراغ ما بیایند تا جواب دهن کجی های خود را بگیرند.
وزیر نیرو در پایان یاد آور شد: کمیته استانی سازگاری با کم آبی در کشور فعال شده که بهترین جایگاه برای تدوین برنامه‌های مربوط به حوزه آب است و این کارگروه مانند کمیسیون دولت عمل می‌کند.

وظیفه اصلی ما خدمات رسانی متوازن به کل جامعه است

 

وظیفه اصلی ما خدمات رسانی متوازن به کل جامعه است

 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .