عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » التهاب اقتصادی چند ماه گذشته کشور متاثر از جنگ روانی و رسانه ای دشمن بود

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در عیدگاه شهرستان ترکمن؛

التهاب اقتصادی چند ماه گذشته کشور متاثر از جنگ روانی و رسانه ای دشمن بود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

التهاب اقتصادی چند ماه گذشته کشور متاثر از جنگ روانی و رسانه ای دشمن بود

معاون پارلمانی رئیس جمهور در بین نمازگزاران عید سعید قربان در شهرستان ترکمن اظهار کرد: مردم ترکمن در دفاع مقدس و پس از آن، انتخابات های مختلف در حمایت و تبعیت از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری حضور داشته اند و همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسینعلی امیری امروز چهارشنبه 31 مرداد، در مراسم عید سعید قربان در عیدگاه شهرستان ترکمن با حضور مردم نمازگزار، استاندار گلستان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت منکر مشکلات مردم در بخش های مختلف به ویژه در حوزه مشکلات اقتصادی نیست، تصریح کرد: امروز دولت و نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از رای مردم است همچنان به کمک ها و حمایت های مردم در صحنه های مختلف نیاز دارد.
وی افزود: پس از پیروزی بزرگ دیپلماسی که با هدایت رئیس جمهور و حمایت رهبری حاصل شد؛ با تلاش های نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و سرداران نظام نقشه های دشمن در سوریه و عراق به شکست منجر شد و ریشه داعش از جا کنده شد و از سوی دیگر قدرت و نفوذ ایران در منطقه افزایش پیدا کرد.
وی خاطر نشان کرد: این پیروزی بزرگ را آمریکا و صهیونیست ها نمی توانستند تحمل کنند و به همین دلیل آمریکا از برجام خارج شد و پس از آن تلاش کرد تا مشکلات اقتصادی ما بیشتر شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری ادامه داد: آنها فکر کردند می توانند مجدداً جامعه جهانی را علیه ما بسیج کنند اما غافل از آنکه با تدبیر رهبری، تلاش رییس جمهور و وحدت حوزه های مختلف نظام، راه به جایی نخواهند برد.
دکتر حسینعلی امیری با اشاره به اینکه مردم و دولت ایران پایبند به تعهدات بین المللی هستند؛ خاطر نشان کرد: امروز غیر از معدود کشورهای منطقه هیچ کس با امریکا همراهی نکرده است و ما از ابتدا به آمریکا اعتماد نداشتیم و امروز هم بدعهدی آنها به روشنی ثابت شده است.
وی خطاب به مردم ایران گفت: همه می دانند که التهاب اقتصادی چند ماه قبل در کشور منطق اقتصادی ندارد زیرا در حال حاضر نفت و کالاهای غیر نفتی ما صادر می شود و آمار شاخص های توسعه ای استانی و ملی کاملاً مثبت است.
وی تاکید کرد: آنچه اتفاق افتاده است متاثر از یک جنگ روانی و رسانه ای دشمن بود که شایعه پراکنی کرده اند تا بذر ناامیدی را در جامعه ما منتشر کنند.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری یادآور شد: دولت به عنوان خدمتگزار مردم از هر قوم و قبیله و مذهب است و برای تامین مصالح، منافع عمومی و ایجاد اشتغال در کنار مردم، وفادارانه به تمامی شعارها پایبند است.
وی گفت: امروز آرامش سیاسی و امنیتی کماکان در جامعه برقرار است.
دکتر حسینعلی امیری در بخش پایانی سخنان خود افزود: در خصوص نیازمندی های اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم با مشکل مواجه نیستیم و انبارهای کالاهای اساسی تامین کننده نیاز جامعه است.

التهاب اقتصادی چند ماه گذشته کشور متاثر از جنگ روانی و رسانه ای دشمن بود

 

التهاب اقتصادی چند ماه گذشته کشور متاثر از جنگ روانی و رسانه ای دشمن بود

 

التهاب اقتصادی چند ماه گذشته کشور متاثر از جنگ روانی و رسانه ای دشمن بود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .