عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راه برون رفت از مشکلات اتکا به توانمندی داخلی است

استاندار گلستان در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت در گمیشان:

راه برون رفت از مشکلات اتکا به توانمندی داخلی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

راه برون رفت از مشکلات اتکا به توانمندی داخلی است

استاندار گلستان گفت: اتکا به توانمندی داخلی و وحدت بین آحاد مردم شیعه و سنی و مسوولان، راه برون رفت از تهدیدات دشمنان و رفع مشکلات است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی عصر دوشنبه 5 شهریور در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هفته دولت شهرستان گمیشان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهارکرد: دشمنان نظام به ویژه دولت کنونی امریکا با افزایش تحریم ها سعی در ایجاد شکاف بین مردم و مسوولان دارند، اما مردم شیعه و سنی ما باصلابت و با اقتدار در راه پیشبرد اهداف عالیه نظام ایستاده اند.
وی اضافه کرد: برای خنثی شدن توطئه دشمنان باید روحانیون،علمای شیعه و سنی و مردم و مسوولان همدلی و همراهی ها را حفظ کنند.
استاندار گلستان خطاب به مدیران اجرایی نیز گفت: در دوره ای که دشمنان فشارهای خارجی را بیشتر کرده اند باید همت مضاعف داشته و برای رفع محرومیت در مناطق کمتر توسعه تلاش ویژه ای به کار گیریم.
هاشمی در ادامه با اشاره به نرخ بیکاری در استان افزود: با تلاش انجام شده متوسط نرخ بیکاری در گلستان از 12.7 به 8.8درصد کاهش یافته، اما متاسفانه سطح بیکاری در شهرستان گمیشان به مراتب بیشتر از متوسط استان است.
وی اضافه کرد: مدیران اجرایی شهرستان با مشارکت بخش خصوصی و همراهی مدیران استانی برای کاهش نرخ بیکاری 18 تا 20 درصدی گمیشان تلاش کنند.
استاندار گلستان همچنین با تبریک هفته دولت اظهارداشت: در این هفته دولت دو هزار و 728 پروژه عمرانی و اقتصادی استان با اعتبار 9هزار و 400میلیارد ریال بهره برداری و کلنگ زنی شد که از این میزان 4هزار و 630 میلیارد ریال عمرانی و چهار هزار و 760 میلیارد ریال طرح اقتصادی است.
وی در راستای تلاش برای کاهش نرخ بیکاری در گمیشان تاکید کرد که مسوولان و مدیران شهرستان درهنگام اعطای مجوز برای فعالیت در حوزه میگو به شرکت های غیربومی این نکته را مد نظر قرار دهند که می بایست از جوانان و افراد جویای کار بومی استفاده کنند تا در مقوله اشتغال و درآمد زایی برای مردم منطقه موثر باشد.
لازم به ذکر است؛ عصر دوشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار گلستان 74 پروژه هفته دولت شهرستان مرزی گمیشان با اعتبار  398 میلیارد و 80 میلیون ریال بهره برداری و کلنگ زنی شد.
 

راه برون رفت از مشکلات اتکا به توانمندی داخلی است

 

راه برون رفت از مشکلات اتکا به توانمندی داخلی است

 

راه برون رفت از مشکلات اتکا به توانمندی داخلی است

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 544
  • کد خبر : 49771