عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انبوه سازان در حوزه بافتهای فرسوده مشمول دریافت تسهیلات رفع موانع تولید می شوند

استاندار گلستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان؛

انبوه سازان در حوزه بافتهای فرسوده مشمول دریافت تسهیلات رفع موانع تولید می شوند

انبوه سازان در حوزه بافتهای فرسوده مشمول دریافت تسهیلات رفع موانع تولید می شوند

 استاندار گلستان با تاکید اینکه انبوه سازان در حوزه بافتهای فرسوده مشمول دریافت تسهیلات رفع موانع تولید می شوند،اظهار کرد:در سال 96 و اوایل سال جاری حدود 1100میلیارد تومان تسهیلات رونق تولیدبه بنگاهها پرداخت شده که سهمیه استان 760 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،دکتر سید مناف هاشمی بعدازظهر امروز چهارشنبه ۷شهریور در نودو یکمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید غدیر،تصریح کرد:در سال جاری 87 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید تا کنون به بنگاههای اقتصادی پرداخت شده است.
وی افزود:با توجه به پرداخت های تسهیلاتی خوبی که در حوزه رونق تولید صورت گرفته باید تلاش کنیم این خوشنودی را با فعالان عرصه تولید و کارگران نیز تقسیم نماییم.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه سهمیه تخصیص یافته رونق تولید به استان در سال جاری 1100میلیارد تومان است،یادآور شد:هدف گذاری پرداخت تسهیلات پرای سال جاری را 1500 میلیارد تومان در نطر گرفتیم که با همکاری بانکاهها این مهم اتفاق خواهد افتاد.
دکتر هاشمی گلستان را جز ده استان برتر اعتبار خوب تخصیص یافته رونق تولید در سال جاری کشور دانست و یاد آور شد:در سال گذشته 30 درصد بیشتر از سهمیه تخصیص یافته کشوری در رونق تولید تسهیلات پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید با محوریت و مشارکت مردم همراه باشد، اظهار کرد: در دهه فجر امسال با همکاری دستگاههای اجرایی استان دو برابر سال قبل پروژه های افتتاحی خواهیم داشت.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه کلیات لایحه منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه برون گلستان در کنار 7 منطقه آزاد دیگر در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید،افزود:جزئیات این لایحه در جلسه روز یکشنبه آینده 11 شهریور مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.
دکتر هاشمی برنامه محوری دستگاه های اجرایی در سال 97 را لازم و ضروری دانست و گفت:برنامه ریزی ها با هدف رشد اقتصادی، رونق تولید و افزایش اشتغال مد نظر قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه فشار ها و تحریم های آمریکا اتحاد مردم را بیشتر می کند، افزود: ما باید از این اتحاد جهت پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و استان استفاده خوبی داشته باشیم.
لازم به ذکر است در این جلسه قوانلو مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان گزارشی از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات استان ارائه کرد.
همچنین در این جلسه مشکلات تعدادی از واحد های تولیدی بررسی و دستورات لازم جهت رفع مسائل آنان صادر شد.
                                                      

انبوه سازان در حوزه بافتهای فرسوده مشمول دریافت تسهیلات رفع موانع تولید می شوند

 

انبوه سازان در حوزه بافتهای فرسوده مشمول دریافت تسهیلات رفع موانع تولید می شوند

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .