عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امکانات پزشکی در همه نقاط استان به صورت یکسان و متوازن توزیع شود

استاندار گلستان در هجدهمین کنگره سالانه اعصاب کودکان ایران:

امکانات پزشکی در همه نقاط استان به صورت یکسان و متوازن توزیع شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

امکانات پزشکی در همه نقاط استان به صورت یکسان و متوازن توزیع شود

استاندار گلستان با بیان اینکه بیشتر امکانات بهداشتی و درمانی استان در مرکز استان و گرگان متمرکز شده و بعضی نقاط دورتر بهره کمتری برده اند، خاطرشان کرد: توزیع امکانات بهداشتی و درمانی باید در همه نقاط استان به صورت یکسان و متوازن انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی، صبح امروز چهارشنبه 21 شهریور در هجدهمین کنگره سالانه اعصاب کودکان ایران که با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور برگزار شد، اظهار کرد: باید از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران در حوزه سلامت استفاده شود.
وی با اشاره به کمبودهای استان در زمینه تخت های بیمارستانی و هتلینگ، افزود: باید با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران و پزشکان در قالب ایجاد شرکت های تعاونی و ... و کمک های ملی و استانی، کمبودهای استان را برطرف کنیم.
استاندار گلستان از پزشکان خواست تا در زمینه فعالیت های اقتصادی در استان حضور پررنگ تری داشته باشند و تصریح کرد: اگر امکانات مورد نیاز مردم در استان فراهم باشد، بدون شک از اعزام بیماران برای انجام معاینات و درمان به تهران یا سایر کلان شهرها جلوگیری خواهد شد که این موضوع کاهش چشمگیری در هزینه های درمان بیماران خواهد داشت.

لازم به ذکر است، هجدهمین کنگره اعصاب کودکان ایران به همت دانشگاه علوم پزشکی گلستان و انجمن مغز و اعصاب کودکان و نوجوانان ایران، گروه آموزشی اعصاب اطفال دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، انجمن علمی نورومتابولیک ایران با موضوع تازه های بیماریهای مغز و اعصاب در کودکان در استان گلستان برگزار شد.

 

امکانات پزشکی در همه نقاط استان به صورت یکسان و متوازن توزیع شود

 

امکانات پزشکی در همه نقاط استان به صورت یکسان و متوازن توزیع شود

 


 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 572
  • کد خبر : 50477