عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وحدت احزاب و تشکل های سیاسی در توسعه استان نقش اساسی دارد

استاندار گلستان در نشست احزاب ،تشکلها و فعالین سیاسی استان؛

وحدت احزاب و تشکل های سیاسی در توسعه استان نقش اساسی دارد

وحدت احزاب و تشکل های سیاسی در توسعه استان نقش اساسی دارد

 

استاندار گلستان با تاکید اینکه وحدت احزاب و تشکل های سیاسی در توسعه استان نقش اساسی دارد،اظهار کرد:تقویت احزاب سیاسی باعث می‌شود تا ارتباط بین مسئولان و دستگاه‌ها با مردم نزدیک‌تر و تسهیل شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،دکتر سیدمناف هاشمی عصر امروز جهارشنبه 18 مهر در پنجمین نشست احزاب،تشکل ها و فعالین سیاسی استان تصریح کرد:با گفتگو و تعامل دوسویه می توان بسیاری از اختلاف نظرها را حل کرد.
وی با اشاره به اینکه توسعه و بلوغ سیاسی باعث ایجاد همنشینی بین احزاب و گروههای سیاسی شده است، افزود :این حرکات خوب از ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: با دوری از اختلافات کوچک همه باید در مسیر توسعه استان گام برداریم و ضمن بهبود زیرساخت ها، زمینه رشد گلستان را فراهم آوریم.
دکتر هاشمی یاد آور شد: مشارکت، همدلی و تدبیر می تواند زمینه پیشرفت را فراهم آورد و باید در صحنه های مختلف حضور مردم را جدی گرفت و برای آنان نقش سازی کرد.
وی شعار خود را وحدت و توسعه بیان کرد و گفت: یکی از دلایلی که موجب شده استان طی 40 سال گذشته مسیر پیشرفت را طی نکند، نگاه های مفرط سیاسی است.
 استاندار گلستان شعار خود را وحدت و توسعه بیان کرد و گفت: یکی از دلایلی که موجب شده استان طی 40 سال گذشته مسیر پیشرفت را طی نکند، نگاه های مفرط سیاسی است.
دکتر هاشمی با حساس و متفاوت دانستن شرایط امروز کشور و ضرورت حفظ وحدت و همدلی بیشتر بین مسئولان، علما و مردم اضافه کرد: امروز جامعه نیاز به اعتمادسازی بین مردم و مسئولان و دنبال کردن مسیر وحدت دارد. 
وی تصریح کرد: بر این اساس همه افراد جامعه از هر قوم و مذهبی که هستند و یا هر پست و مقامی که دارند، بایستی با درک شرایط، برای تحقق این نیازها تلاش نمایند تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود. 
استاندار گلستان ادامه داد: البته وجود برخی نارضایتی‌ها از شرایط موجود در همه دولت‌ها و کشورها امری طبیعی است اما در شرایط فعلی کشور، دولت بیش از هر زمان نیاز به حمایت همه قوا و گروه‌های سیاسی دارد. 
دکتر هاشمی اضافه کرد: امروز کشور نیاز به اعتمادسازی مجدد بین مردم و مسئولان و تقویت وحدت و همدلی بین قوا دارد و نبایستی ناآگاهانه و بی‌توجه به این موضوع، در زمین دشمن بازی کرد زیرا مشکلات را بزرگ‌تر می‌کند.
استاندار گلستان گفت: خوشبختانه پس از یکسال پیگیری مستمر و مداوم، تمام مجوزهای لازم برای اجرای طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده اخذ شد و به زودی اقدامات اجرایی آن انجام خواهد شد. 
وی با بیان اینکه هدف همه ما در گلستان توسعه با استفاده از تمام ظرفیت هاست، گفت: 150 پروژه سرمایه گذاری و pfs آماده شده و در اردیبهشت ماه سال آینده همایش سرمایه گذاری را در استان برگزار خواهیم کرد.
دکتر هاشمی یادآور شد: خلیج گرگان پس از پیگیری های 8 ماهه با اعتبار 100 میلیارد تومان به واسطه لایروبی کانال چاپاقلی و خزینی احیا خواهد شد.
استاندار گلستان به اقدامات صورت گرفته در زمینه مدیریت پسماند اشاره کرد و افزود: طرح تفکیک زباله از مبدا در سطح 76 نقطه شهری و روستایی گلستان اجرایی می شود و البته در زمینه تپه ای که در 2 کیلومتری سایت اداری استان محل دفع و دفن زباله ، نخاله و فاضلاب بود، پس از ممانعت از این تخلیه، مطالعات آن صورت گرفت و در حال حاضر اقدامات مربوط به کاشت گونه های گیاهی ادامه دارد.
وی خاطر نشان کرد مجوز ایجاد شهرک صنعتی میگو و آبزیان از وزارت جهاد کشاورزی اخذ شده و طی هفته های آتی عملیات احداث آن آغاز می شود.
دکتر هاشمی با تاکید بر اهمیت گردشگری در توسعه گلستان، گفت: مجوز احداث 8 شهرک گردشگری از منابع طبیعی اخذ شده و مراحل بعدی آن در شورای عالی شهرسازی ادامه دارد تا شاهد نابودی مکان های گردشگری همچون توشن و زیارت نباشیم و همچنین طرح های بوم گردی را از 17 نقطه در سال گذشته به 70 مکان فعال ارتقا دادیم و 80 نقطه نیز در حال ساخت هستند.
استاندار گلستانبا اشاره به اهمیت مباحث کشاورزی در استان، گفت: طی 5 سال گذشته 20 هزار هکتار از اراضی استان زهکشی شده بود که طی دو قرار داد با وزارت نیرو به میزان 17 هزار هکتار و با وزارت جهاد کشاورزی 36 هزار هکتار امضا شد تا در کنترین زمان ممکن اجرایی شود.
همچنین در این نشست صمیمانه نمایندگان احزاب اصلاح طلب و اصولگرا به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
لازم به ذکر است در پایان احکام نماینده احزاب سیاسی استان اهدا و به نفرات منتخب هدایایی داده شد.

 

وحدت احزاب و تشکل های سیاسی در توسعه استان نقش اساسی دارد

 

وحدت احزاب و تشکل های سیاسی در توسعه استان نقش اساسی دارد

 

وحدت احزاب و تشکل های سیاسی در توسعه استان نقش اساسی دارد


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .