عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در سال جاری 139 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاههای اقتصادی گلستان پرداخت شد

استاندار گلستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان؛

در سال جاری 139 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاههای اقتصادی گلستان پرداخت شد

در سال جاری 139 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاههای اقتصادی گلستان پرداخت شد

 استاندار گلستان با بیان اینکه در سال جاری تاکنون 139 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاههای اقتصادی گلستان پرداخت شده است،اظهار کرد: این استان در زمینه پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید رتبه سوم کشور را کسب کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی عصر امروز چهارشنبه 25 مهر در هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالجاری که در منطقه ویژه اقتصادی اترک برگزار شد، تصریح کرد:دستگاههای اجرایی استان بخصوص بانکها از کارگروه تسهیل حمایت کامل کرده و در پرداخت تسهیلات به بنگاهها تسهیل نمایند.
وی با اشاره به اینکه در سال مالی جاری به 15 واحد تولیدی به مبلغ 56 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است،افزود:گلستان در این زمینه تاکنون بعد از البرز در رتبه دوم کشور قرار دارد.
استاندار گلستان با بیان اینکه امسال منابع بانکی نسبت به مصارف بانکی از اسفند سال قبل بهبود یافته است،یاد آور شد:سال97منابع بانکی تا تیر ماه 6.7 درصد رشد داشته و از میانگین کشور بیشتر است.
دکتر هاشمی وحدت، همدلی و کمک به صنایع داخلی از طرف بانکها را ضروری دانست و خاطر نشان کرد:اتحاد و همبستگی در برابر فشارها موجب پیشبرد اهداف اقتصادی خواهد شد.
وی مبلغ تسهیلات پرداختی استان را درسال گذشته 1200میلیارد تومان عنوان نمود و تصریح کرد: گلستان در سال 96 در پرداخت تسهیلات به بنگاههای اقتصادی رتبه چهارم کشور را کسب کرد که این آمار خوبی است.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه دستگاههای خدماتی جهت تسریع مشکلات شهرک صنعتی اترک تلاش بیشتری داشته باشند،افزود:در هر جلسه هرکدام از دستگاههای برق،گاز،آب،راه آهن و..گزارشی از کارهای انجام شده را به کارگروه ارائه نمایند.
دکتر هاشمی با بیان اینکه فشار ها و تحریم های آمریکا اتحاد مردم را بیشتر می کند،اظهار کرد: ما باید از این اتحاد جهت پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و استان استفاده خوبی داشته باشیم.
وی افزود: برنامه محوری دستگاه های اجرایی باید در سال 97 توسعه یابد و برنامه ریزی ها با هدف رشد اقتصادی، رونق تولید و افزایش اشتغال مد نظر باشد.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه مردم از ما صداقت را می خواهند افزود: مسئولین دستگاههای اجرایی با مردم بوده و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند.
لازم به ذکر است در این جلسه قوانلو مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان گزارشی از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات ارائه کرد.
همچنین در این جلسه مشکلات تعدادی از واحد های تولیدی بررسی و دستورات لازم جهت رفع مسائل آنان صادر شد.

در سال جاری 139 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاههای اقتصادی گلستان پرداخت شد

 

در سال جاری 139 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاههای اقتصادی گلستان پرداخت شد

 



تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .