عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارت ملی هوشمند برای 81 درصد مردم استان صادر شده است

استاندار گلستان در شورای هماهنگی ثبت احوال:

کارت ملی هوشمند برای 81 درصد مردم استان صادر شده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

کارت ملی هوشمند برای 81 درصد مردم استان صادر شده است

 استاندار گلستان گفت: کارت هوشمند ملی برای 81 درصد مردم استان گلستان صادر شده که این آمار از متوسط کشوری 11 درصد بیشتر است. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سیدمناف هاشمی، استاندار و رئیس شورای ثبت احوال استان روز شنبه یکم دیماه در جلسه این شورا که باحضور هزارجریبی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم همانطور که استان در بسیاری از حوزه ها به عنوان استان برتر یا پایلوت انتخاب شد، در حوزه صدور کارت ملی هوشمند نیز جزو استانهای برتر باشد.
وی افزود: افرادی که تاکنون موفق به دریافت این کارت نشده اند سه ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام و دریافت کارت اقدام نمایند. 
استاندار گلستان با بیان اینکه هوشمندسازی ثبت احوال، به برنامه ریزی دقیق و ارائه خدمات بهتر کمک می کند، یادآور شد: در بسیاری از کشورهای توسعه یافته، بسیاری از خدمات با استفاده از یک کارت ارائه می شود که امیدواریم بتوانیم ما هم به این نقطه برسیم.
دکتر هاشمی همچنین با اشاره به اعمال تحریم ها و فشارها از سوی دشمنان تصریح کرد: فشارهای دشمنان وحدت کشور را بیشتر کرده و ما هم در استان گلستان به عنوان الگوی وحدت، امیدواریم با هوشیاری علمای شیعه و سنی از این پیچ تاریخی و حساس به سلامت عبور کنیم.
وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید هزارجریبی و چهار هزار شهید استان مخصوصا شهدای حادثه یاک 40، خاطرنشان کرد: امروز نمایندگان مجلس از ارکان اصلی نظام هستند که با قانون گذاری درست، مسیر آینده کشور را ترسیم می کنند.
همچنین در این جلسه، ابوبکر دولو، مدیرکل ثبت احوال گلستان گفت: اکنون در استان در 26 دفتر پیشخوان، 12 دفتر پست و 6 ایستگاه سیار، کارت هوشمند ملی صادر می شود که به زودی یک مرکز در گمیشان و یکی در نوکنده افتتاح خواهد شد.
گفتنی است، در پایان این مراسم، از سند سجلی شهید غلامعلی هزارجریبی، نخستین مدیرکل ثبت احوال گلستان با حضور خانواده وی، رونمایی شد. 
لازم به ذکر است، سال 97 یکصدمین سال تاسیس ثبت احوال در ایران محسوب می شود و سوم دی ماه در تقویم ملی به نام روز ثبت احوال نامگذاری شده است. 

کارت ملی هوشمند برای 81 درصد مردم استان صادر شده است

 

کارت ملی هوشمند برای 81 درصد مردم استان صادر شده است

 

کارت ملی هوشمند برای 81 درصد مردم استان صادر شده است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 720
  • کد خبر : 55042