عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان در حوزه جذب اعتبار و سرمایه‌گذار پیشرفت خوبی داشته است

استاندار گلستان در آیین متمرکز افتتاح و کلنگ زنی پروژه های دهه فجر استان:

گلستان در حوزه جذب اعتبار و سرمایه‌گذار پیشرفت خوبی داشته است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

گلستان در حوزه جذب اعتبار و سرمایه‌گذار پیشرفت خوبی داشته است

استاندار گلستان با بیان اینکه استان گلستان می‌تواند از آینده خوب و روشنی برخوردار شود، اظهار کرد: این استان در حوزه جذب اعتبار و سرمایه‌گذار پیشرفت خوبی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی بعد از ظهر امروز یکشنبه 21 بهمن در آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان گلستان در شهر «سرخنکلاته» گرگان، از رشد چند برابری حوزه اشتغال و رونق تولید در این استان خبر داد و گفت: طی دو سال گذشته تاکنون 45 هزار اشتغال در استان گلستان ایجاد شد.
وی با اشاره به امضاء 20 هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه در سفر کاروان تدبیر و امید به گلستان، افزود: شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی‌های بسیار خوبی با حضور رئیس‌جمهور در گلستان بودیم. 
هاشمی در خصوص ایجاد اشتغال در استان گلستان اذعان کرد: به دلیل مشکلات مواد اولیه در برخی کارخانجات سبب شد که تعدادی از شغل‌ها را در استان از دست بدهیم و بالغ بر 70 هزار بیکار در استان گلستان وجود دارد.
وی با بیان اینکه دو الی سه پروژه مهم در استان گلستان وجود دارد که می‌تواند اشتغالزایی بالایی در سطح استان ایجاد کند، گفت: اگر این پروژه‌ها در گلستان اجرایی شود 5 هزار الی 10 هزار اشتغال در گلستان ایجاد خواهد شد.
استاندار گلستان با بیان اینکه این استان از سال 1365 از استان مازندران جدا شد، افزود: استان گلستان در 21 سال گذشته از محرومیت‌های بسیاری رنج برده و با فقر و مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم ‌کرده اما از آن زمان به بعد هر سال شاهد رشد و توسعه استان گلستان بودیم.
هاشمی با تاکید بر اینکه استان گلستان در سال جاری به عنوان یکی از استان‌هایی بود که بیشترین افتتاح و کلنگ‌زنی‌ها را در سطح کشور به خود اختصاص داده بود، ابراز کرد: استان گلستان رنگین‌کمان اقوام است و اقشار مختلف در کنار هم با اتحاد و همدلی با صمیمیت در کنار هم زندگی می‌کنند و در حقیقت استان گلستان به عنوان ایران کوچک است.
وی تصریح کرد: در استان گلستان وحدت، همدلی و اتحاد بسیار خوبی را شاهد هستیم و در راستای پیشرفت استان گلستان باید تمام اقدامات را در همه حوزه‌ها مضاعف کنیم.
وی با تاکید بر اینکه اکنون در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌بریم، تصریح کرد: تمام گروه‌های سیاسی و اقشار مختلف با همدلی و هماهنگی در کنار هم باید به توسعه استان کمک کنند.
استاندار گلستان با بیان اینکه ما مسوولان همواره در کنار مردم هستیم، ابراز کرد: متاسفانه در شرایط بد اقتصادی به سر می‌بریم و شرایط عادی نیست و اکنون در شرایط بد تحریم قرار داریم که امیدوارم این شرایط را هم به حول فضل الهی به خوبی پشت‌سر بگذرانیم.

گلستان در حوزه جذب اعتبار و سرمایه‌گذار پیشرفت خوبی داشته است

 

گلستان در حوزه جذب اعتبار و سرمایه‌گذار پیشرفت خوبی داشته است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 554
  • کد خبر : 57404