عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دولت برای بخش خصوصی شرایط مناسبی در تحریم فراهم می‎کند

وزیر امور اقتصادی و دارایی در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان گلستان:

دولت برای بخش خصوصی شرایط مناسبی در تحریم فراهم می‎کند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دولت برای بخش خصوصی شرایط مناسبی در تحریم فراهم می‎کند

وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: دولت سعی می‎کند که بستر را برای بخش‎ خصوصی و اقتصاد در شرایط تحریم فراهم کند و باید بستر را آنالیز کنیم و بتوانیم مشکلات را مرتفع سازیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر فرهاد دژپسند عصر امروز یکشنبه 21 بهمن در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان تحت عنوان شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور استاندار گلستان و نمایندگان مردم در مجلس برگزار شد، تصریح کرد: شاکر خداوندیم که علی‎رغم همه توطئه‎های دشمن شاهد جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم.
وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: استاندار و مجموعه استان گلستان عملکرد خوبی در بین استان‎های کشور داشته اند و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و امیدواریم در این استان رود ارائه خدمت ادامه داشته باشد.
دکتر دژپسند تاکید کرد: مبنع مشکلاتی که بخش خصوصی در این جلسه مطرح کردند از یک جنس نبوده و بخشی از آن به زیرساخت‎ها بر می‎گردد و تامین زیرساخت‎ها نیز به گونه‎ای نیست که تنها با یک دستور حل شود.
وی با بیان اینکه موضوع اینچه‎برون باید با حوصله به نتیجه برسد ، گفت: بخش خصوصی در تامین زیرساخت کشور یک بخش اساسی است و هرچه بخش خصوصی توانمندتر باشد می‎تواند سهم عمده‎ای از تامین زیرساخت‎های کشور را به خود اختصاص دهند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی به نظارت‎های دولت تاکید کرد و یادآور شد: دولت به برگشت ارز در صادرات تاکید دارد چرا که شکاف بازار سرمایه را پر می‎کند.
دکتر دژپسند افزود: در شرایط تحریم که دشمن به دنبال خروج ارز از کشور است مقابله با این کار حائز اهمیت است و انتظار داریم بخش خصوصی در این بخش فعال باشد.
وی تاکید کرد: برگشت ارز سخت است و کار سخت را دولت از انسان و افراد پرتوان و سختی کشیده طلب دارد، برای جذب سرمایه‎گذار خارجی از هیچ کمکی دریغ نمی کنم چرا که کشور امروز به سرمایه‎گذاری نیاز دارد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: قدرت نظامی ما برای ایجاد امنیت و قدرت دفاعی کشور است و حتی برای منطقه نیز این امنیت را برقرار می‎کنیم و در تلاش هستیم که به عنوان قدرت نخست منطقه خود را مطرح کنیم.
دکتر فرهاد دژپسند متذکر شد: در آخرین ابلاغیه در اوایل آذر تسهیلات زیادی را برای بخش خصوصی ایجاد کردیم و همچنی در گمرک به دقت، سلامت و سرعت توجه داریم و باید بتوانیم برای تجهیزات اولیه و کالاهای صادراتی و... فرش قرمز پهن کنیم.
لازم به ذکر است در این جلسه تعدادی از مدیران استانی مرتبط و فعالان اقتصادی استان دغدغه های خود را با وزیر امور اقتصادی و دارایی در میان گذاشتند.

دولت برای بخش خصوصی شرایط مناسبی در تحریم فراهم می‎کند

 

دولت برای بخش خصوصی شرایط مناسبی در تحریم فراهم می‎کند

 



تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 823
  • کد خبر : 57409