عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن

استاندار گلستان در پیامی میلاد با سعادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را به تمامی مردم گلستان تبریک گفت و اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) الگویی کامل برای تمامی مردان و زنان مسلمان در مسیر تعالی است و می ­توان با استفاده از این ظرفیت آتیه ­ای روشن را برای استان ترسیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، متن کامل پیام دکتر سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
جایگاه والای بانوان در جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست و همواره در نگاه دین مبین اسلام، قوانین کشور و مسئولین نظام بر این امر تأکید شده است.
میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها هنگامه­ ای مناسب برای قدردانی از زنان و مادرانی است که در تمامی برهه­ های حساس کشور، دوشادوش مردان، مسئولیت­­ها را برعهده گرفته و توانسته­ اند زمینه پیشرفت کشور را فراهم آورند. بی ­شک حضرت فاطمه (س) الگویی کامل برای تمامی مردان و زنان مسلمان در مسیر تعالی است و می ­توان با استفاده از این ظرفیت آتیه ­ای روشن را برای استان ترسیم کرد.
مدیریت استان در راستای سیاست­های ابلاغی دولت تدبیر و امید، تأکید ویژه­ ای بر ارتقاء جایگاه بانوان در سطوح مدیریتی داشته و از ظرفیت­های موجود بهره لازم را برده است. این رویکرد به عنوان یکی از برنامه ­های شاخص دولت کمک شایانی به رشد زنان توانمند و شایسته در عرصه ­های مختلف نموده است. 
 اینجانب ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن را به تمامی مردم گلستان، علی ­الخصوص بانوان و مادرانی که نقش برجسته ­ای در رشد و تعالی جامعه دارند، تبریک عرض می­ نمایم و رجاء واثق دارم بانوان این مرز و بوم به ­عنوان نیمی از جامعه، هم­چون گذشته، در تمامی عرصه ­های نظام، حضور مؤثر و سازنده خواهند داشت.
سیدمناف هاشمی
استاندار گلستان

تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 683
  • کد خبر : 58029