عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان بیش از سهمیه ۱۶۲ میلیارد تومانی خود اعتبارات زودبازده را جذب کرده است


گلستان بیش از سهمیه ۱۶۲ میلیارد تومانی خود اعتبارات زودبازده را جذب کرده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
گلستان بیش از سهمیه ۱۶۲ میلیارد تومانی خود اعتبارات زودبازده را جذب کرده است
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: گلستان در جذب اعتبارات زودبازده موفق بوده و توانسته است بیش از سهمیه ۱۶۲ میلیارد تومانی خود اعتبار جذب کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، لعیا جنیدی شامگاه چهارشنبه 15 اسفند در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی متمرکز ۲۲ پروژه شهرداری گرگان اظهار کرد: امروز در شرایط سخت و انقباض اقتصادی هستیم اما این که مردم انبساط اجتماعی خود را حفظ کرده‌اند، خوشحال‌کننده است.
وی افزود: امشب مجموعه‌ای از پروژه‌ها که شاید برخی از آنها پروژه‌های بزرگ اقتصادی هم نباشد، افتتاح می‌شود که از منظر ایجاد نشاط اجتماعی و جلب مشارکت مردمی، قابل تقدیر است.
جنیدی ادامه داد: مردم در شمال کشور در مقایسه با شهرهای بزرگ از نظر برنامه‌ها و پروژه‌هایی که سبب افزایش نشاط در محیط اجتماعی می‌شود تا حدودی محروم هستند و در زمینه امکانات این چنینی با محدودیت مواجه‌اند.
وی با بیان این که وضعیت استان گلستان در جذب سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های اشتغالزایی مطلوب است، گفت: طبق گزارشی که استاندار ارائه کرده در این شرایط سخت اقتصادی با اعتبارات و سرمایه‌گذاری که در این استان جذب شده نرخ بیکاری از ۱۲.۴ درصد به حدود هشت درصد رسیده است.
وی به بکارگیری جوانان، بانوان و اقوام در پُست‌های مدیریتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تعدادی زیادی از مدیران استان جزو بانوان و جوانان هستند. هم چنین اهل سنت و اقوام مختلف هم در مدیریت استان نقش‌آفرینی می‌کنند.
معاون حقوقی رئیس جمهور ایران با توجه به تنوع قومی، فرهنگی و زبانی اما درعین حال با وحدت و یکپارچگی در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد ادامه داد: سیاست جمهوری اسلامی استفاده از ظرفیت‌های همه اقوام و مذاهب برای اداره جامعه و حفظ این وحدت است.
گلستان بیش از سهمیه ۱۶۲ میلیارد تومانی خود اعتبارات زودبازده را جذب کرده است

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 558
  • کد خبر : 58444