عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای صنعتی سیل زده گلستان پرداخت می شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست با مدیران واحدهای آسیب دیده از سیل گلستان:

تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای صنعتی سیل زده گلستان پرداخت می شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای صنعتی سیل زده گلستان پرداخت می شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تلاش می کنیم در دولت تسهیلات بسیار خوب ارزان قیمت و کم بهره برای جبران خسارات در نظر گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، رضا رحمانی صبح شنبه 10 فروردین در نشست با مدیران واحدهای آسیب دیده از سیل گلستان اظهار کرد: دولت در نخستین جلسه مصوباتی را برای جبران خسارات ناشی از سیل داشت که بیشتر مربوط به مباحث فوری و معیشت مردم بود.
وی با تاکید بر اینکه دولت حتماً در کنار تولیدکنندگان است، افزود: تمام توان خود را برای جبران خسارت‌های وارده به واحدهای تولیدی به کار خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه از تولید حمایت می‌کنیم و حل مشکلات را پیگیری می‌کنیم، ادامه داد: امسال سال رونق تولید است و در گلستان واحدهای خوب و صادرات محور بسیاری داریم.
رحمانی تصریح کرد: در سال ۹۰ هم شهرک صنعتی آق قلا دچار آبگرفتگی شده بود و پس از بحران باید شرایط به سمت حل مشکل این شهرک و پیشگیری از سیل پیش رود.
وی با ابراز خوشحالی از اینکه امروز سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی آق قلا فعالیت خود را از سر گرفتند و کارگران به کار بازگشتند، اضافه کرد: تسهیلات کم بهره و ارزان قیمت تا سقف ۴۵ میلیون تومان از سوی دولت به اصناف مختلف پرداخت می‌شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: در حوزه واحدهای تولیدی و صنعتی نیز برآوردهای دقیق انجام شود و تلاش می‌کنیم در دولت تسهیلات بسیار خوبی برای جبران خسارات در نظر گرفته شود.
وی با بیان اینکه در واحدهای تولیدی دو موضوع وجود دارد که یکی آسیب دیدگی برخی زیرساخت‌ها و برخی دیگر نیز از بین رفتن مواد اولیه و تولیدات و دستگاه‌ها گفت: تمام توان خود را برای جبران این خسارات به کار می‌گیریم و تا آخرین لحظه در کنار مردم هستیم تا رونق به واحدهای صنعتی استان بازگردد.

تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای صنعتی سیل زده گلستان پرداخت می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 600
  • کد خبر : 59358