عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید با استفاده از پمپ های قدرتمند آب موجود در منازل و معابر را تخلیه کنیم

سرپرست استانداری گلستان در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر ؛

باید با استفاده از پمپ های قدرتمند آب موجود در منازل و معابر را تخلیه کنیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

باید با استفاده از پمپ های قدرتمند آب موجود در منازل و معابر را تخلیه کنیم

سرپرست استانداری گلستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مقابله با سیلاب اظهار کرد: درخواست پمپهای قدرت مند از شورای عالی مدیریت بحران کشور داشته ایم تا بتوانیم آب موجود در منازل و معابر را تخلیه کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، مهندس میرمحمد غراوی شامگاه امشب 14 فروردین در گفتگوی تلفنی با شبکه سراسری خبر، تصریح کرد: دستگاه لایروبی که از طریق سازمان بنادر و دریانوردی به گمیشان آورده شده در ورودی گرگانرود به سمت دریا مستقر شده و در حال لایروبی است.
وی افزود: یکلایروب ارتش نیز از خرمشهر به گلستان آورده شده و در کانال رهبری مستقر شده که توانایی لاروبی تا حجم ۲۵۰ هزار متر مکعب را دارد.
سرپرست استانداری گلستان، یادآور شد: یک دستگاه باریج هم به استان آورده شده و در کانال صفاایشان در شمال گمیشان فعال خواهد شد تا آب را با سرعت بیشتری از شهر به سمت دریا هدایت کند.
مهندس غراوی خاطر نشان کرد: تلاش مجموعه نیروهای مسلح ، سپاه ، نیروی انتظامی ، ارتش و سازمان بنادر و دریانوردی قابل تقدیر است.
وی با اشاره به وضعیت راه ها و معابر استان، گفت: برای عبور آب در ۱۰۰ نقطه از معابر استان بریدگی هایی ایجاد شد که در حال اتصال آنها هستیم.
وی ادامه داد: نیروی های سپاه به خوبی کار اتصال جاده بندرترکمن به گمیشان را انجام دادند و نیروهای ارتش نیز با قدرت تمام در حال اجرای محور شمال آق قلا به اینچه برون است.
 مهندس غراوی در پایان با تقدیر از تمامی دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح و مردم صبور و قدرشناس استان، اظهار کرد: نهادهای زیر مجموعه مقام معظم رهبری از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همکاری های قابل تقدیری داشته اند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .