عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حرکت سپاه همواره در مسیر خدمت به مردم بوده است/ اقدام خصمانه رئیس جمهور آمریکا را محکوم می کنیم


حرکت سپاه همواره در مسیر خدمت به مردم بوده است/ اقدام خصمانه رئیس جمهور آمریکا را محکوم می کنیم

 

حرکت سپاه همواره در مسیر خدمت به مردم بوده است/ اقدام خصمانه رئیس جمهور آمریکا را محکوم می کنیم

سرپرست استانداری گلستان با اشاره به بی اساس بودن اقدام رئیس جمهور امریکا مبنی بر قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی»، اظهار کرد: اقدام خصمانه ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا را محکوم می کنیم و این اقدام بی‌اساس را خطری جدی برای امنیت منطقه‌ای و نقض حقوق بین‌الملل می‌دانیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، مهندس میرمحمد غراوی در گفتگو با این پایگاه اطلاع رسانی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز، تصریح کرد: سپاه از ابتدای شکل گیری تا به امروز همواره در کنار مردم بوده است .
وی افزود: اقدام رئیس جمهور امریکا نشان داد که سپاه پاسداران در دفاع از مواضع ملی جمهوری اسلامی به درستی عمل کرده است و توانسته است صلابت ملی را در کنار دیگر ارکان نظام و نیروهای مسلح حفظ نماید.
سرپرست استانداری گلستان با اشاره به سیلاب اخیر در گلستان، یادآور شد: در عرصه امداد رسانی به سیلزدگان سپاه پاسداران با تمام ظرفیت انسانی و لجستیکی در منطقه حاضر شد و بار دیگر صحنه های دفاع در نبرد 8 ساله را زنده کرد.
مهندس غراوی خاطر نشان کرد: مردم ما نسبت به خدمات سپاه قدردان هستند و حمایت خود را به گوش جهانیان خواهند رساند چرا که بر این باوریم که سپاه پاسداران از بدنه انقلاب و مردم است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .