عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست فرمانداران سراسر استان با سرپرست استانداری گلستان


نشست فرمانداران سراسر استان با سرپرست استانداری گلستان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نشست فرمانداران سراسر استان با سرپرست استانداری گلستان

به منظور بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در جریان سیلاب و وضعیت شهرها و روستاها و انجام هماهنگی های بیشتر، نشست فرمانداران سراسر استان با سرپرست استانداری گلستان برگزار شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، میرمحمد غراوی شامگاه چهارشنبه ۴ اردیبهشت در این نشست بر اجرای دقیق مصوبات قرارگاه بازسازی مناطق سیلزده که به ریاست وزیر کشور برگزار می شود، تاکید کرد.
وی تأکید کرد: مدیرکل مدیریت بحران، سخنگوی استان در زمان وقوع بحران است و فرمانداران بدون هماهنگی با سخنگوی بحران، اقدام به انجام مصاحبه نکنند.
سرپرست استانداری گلستان با اشاره به اخطاریه آب منطقه ای در خصوص بارندگی و احتمال آبگرفتگی، خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده از قبیل ایجاد کانالهای انحرافی، لایروبی ها و ... و همچنین با توجه به اینکه حجم بارش ها هم به نسبت بارندگی قبلی چندان قابل توجه نیست، مانند قبل نگرانی از بابت وقوع سیلاب و آبگرفتگی شهرهای استان وجود ندارد و قابل مدیریت است اما فرمانداران همچنان در آمادگی کامل باشند. 
غراوی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات تصریح کرد: انتخابات، یک فضای رقابتی است که همه باید سالم در این عرصه رقابت کنند و هیچگونه مماشات و امتیازی برای هیچکس قائل نیستیم.

نشست فرمانداران سراسر استان با سرپرست استانداری گلستان

 

نشست فرمانداران سراسر استان با سرپرست استانداری گلستان

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 494
  • کد خبر : 60441