عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام سرپرست استانداری گلستان به مناسبت روز شوراها


پیام سرپرست استانداری گلستان به مناسبت روز شوراها

پیام سرپرست استانداری گلستان به مناسبت روز شوراها

سرپرست استانداری گلستان در پیامی ضمن تبریک روز شورا به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان، اظهار کرد: بی شک در طول 20 سال گذشته این نهاد مدنی که حالا تبدیل به جوانی توانمند گردیده با مشکلات و دغدغه های فراوانی روبرو بوده و چالش های کوچک و بزرگی را از سر گذرانده که در اکثر این عرصه ها موفق ظاهر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام مهندس میرمحمد غراوی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
مشورت و بهره گیری از خرد جمعی همواره در مبانی اسلامی مورد توجه بوده و حکومت جمهوری اسلامی ایران نیز این امر خطیر را در فصل هفتم و اصول صد تا صدوششم قانون اساسی مورد توجه جدی قرار داده است.
آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز نهم اردیبهشت ماه 1378، پس از برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و مردمی، نویدبخش اقدامی تازه در راستای مدیریت شهر و روستا بود.
بی شک در طول 20 سال گذشته این نهاد مدنی که حالا تبدیل به جوانی توانمند گردیده با مشکلات و دغدغه های فراوانی روبرو بوده و چالش های کوچک و بزرگی را از سر گذرانده که در اکثر این عرصه ها موفق ظاهر شده است.
اگرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب و جایگاه واقعی شوراهای اسلامی در مدیریت شهر و روستا فاصله وجود دارد اما روند فعالیت شوراهای اسلامی در شهرها و روستاهای گلستان طی سالهای گذشته مثبت تلقی می شود .
اینجانب ضمن تبریک نهم اردیبهشت، روز شوراها، به تمامی شهروندان گلستانی خصوصاً شوراهای شهرها و روستاهای استان و تقدیر از تمامی عزیزانی که در جریان سیلاب اخیر به یاری هم استانی های عزیزمان شتافتند و امکانات و نیروی انسانی شهرداری ها و دهیاری های خود را به سمت مناطق آسیب زده گسیل داشتند، امیدوارم در سایه اتحاد و همدلی موجود در استان بتوانیم شاهد جایگاه واقعی این نهاد مدنی در مدیریت شهری و روستایی باشیم.

میر محمد غراوی
سرپرست استانداری گلستان

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 555
  • کد خبر : 60553