عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام سرپرست استانداری گلستان به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر


پیام سرپرست استانداری گلستان به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر

پیام سرپرست استانداری گلستان به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر

سرپرست استانداری گلستان در پیامی سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را تبریک گفته و اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر در واقع نشان دهنده وحدت جامعه در حفظ و حراست از میهن اسلامی بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام میرمحمد غراوی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
جمهوری اسلامی ایران از ابتدای حرکت خود در سایه زعامت بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و به پشتوانه مردم مومن و انقلابی نمونه های بی بدیلی از رشادت، غیرت ، همدلی و صلابت را آفریده است و همواره ثابت کرده است ضمن حفظ تمامیت ارزی خود مدافع مظلومان و مقابل ستمگران بوده و هست.
سوم خرداد سالروز فتح تاریخی خرمشهر عزیز در عملیات بیت المقدس که در سال 1361 به وقوع پیوست در واقع خونی تازه در رگ های انقلابی نوپا بود که جهانیان در پذیرش آن با مشکل مواجه بودند.
رزمندگان اسلام در این نبرد نابرابر و در همه عرصه های دفاع مقدس ثابت کردند که در مسیر حفظ و حراست از جمهوری اسلامی وحدت تنها شاخصه ملتی است که برای پاسداشت آرمان های اسلام عزیز به پا خاسته است.
اینجانب سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پایداری را به تمامی مردم شریف گلستان خصوصاً خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض می نمایم و یقین دارم امروز نیز در سایه همگرایی و وحدت تمامی دلسوزان بویژه مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار بتوانیم همچون روزهای دفاع مقدس و جنگ نظامی در عرصه جنگ اقتصادی پیروز و سربلند بوده و بالندگی ایران اسلامی را در سطح ملی و بین المللی شاهد باشیم.


میرمحمد غراوی
سرپرست استانداری گلستان


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .