عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک سرپرست استانداری گلستان به مناسبت عید سعید فطر


پیام تبریک سرپرست استانداری گلستان به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک سرپرست استانداری گلستان به مناسبت عید سعید فطر

سرپرست استانداری گلستان با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، گفت: امیدوارم این عید، وسیله ای برای تجلی احساسات و شادی های مشترک در بین مسلمانان شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام میرمحمد غراوی بدین شرح است: 


ماه مبارک رمضان فرصتی گرانقدر بود تا بندگان صالح خدا روح زنگار گرفته از عادات دنیوی را در چشمه جوشان فیض حضرت حق بشویند و در سایه دستورات حیات بخش قرآن کریم، از تغافل و دنیازدگی آزاد شوند.
خداوند منان را شاکریم که توفیق حضور در این ضیافت الهی را نصیب ما کرد و امیدوارم که تمامی مسلمانان از حسنات و فیوضات عظیم ماه مبارک رمضان کمال بهره را برده باشند.
صدای پای عید می‌آید و دل مومن بر سر دو راهی مانده است که از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ 
عید خجسته فطر، عید غلبه بر طاغوت نفس و مهار خواهش‌های پست نفسانی و بازگشت به فطرت حقیقی انسانی است که در پرتو بندگی خالصانه خدای سبحان در ماه صیام و شب‌های بابرکت قدر حاصل آمده و حرکت به سمت سعادت و رستگاری را نوید می‌دهد. 
اینجانب فرا رسیدن عید سعید فطر، عید توفیق بندگی را به هم میهنان عزیز بویژه مردم شریف استان گلستان تبریک عرض نموده و قبولی طاعات و عبادات آنان را در ماه مبارک رمضان از درگاه خداوند متعال خواستارم و امیدوارم این عید، بدون در نظر گرفتن زبان، نژاد، رنگ، فرهنگ و جغرافیای کشورهای مختلف، وسیله ای برای تجلی احساسات و شادی های مشترک در بین مسلمانان شود.
میرمحمد غراوی 
سرپرست استانداری گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 379
  • کد خبر : 61902