عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکنون ۱۴ هزار و ۲۹ پرونده به بانک ها معرفی شده است

استاندار گلستان در گفتگو با شبکه سراسری خبر؛

تاکنون ۱۴ هزار و ۲۹ پرونده به بانک ها معرفی شده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تاکنون ۱۴ هزار و ۲۹ پرونده به بانک ها معرفی شده است

استاندار گلستان با اشاره به تسریع در روند رسیدگی به مردم آسیب دیده از سیلاب اظهار کرد: طی یک هفته گذشته تعداد پرونده های معرفی شده به بانک ها از ۱۳ هزار و ۳۷۲ پرونده به ۱۴ هزار و ۲۹ پرونده افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس شامگاه سه شنبه ۱۱ تیر در گفتگو با برنامه تیتر امشب شبکه سراسری خبر پیرامون پیگیری روند خدمت رسانی به مناطق آسیب دیده از سیلاب، تصریح کرد: طی یک هفته گذشته روند عقد قرارداد در بانک از ۳ هزار و ۱۷۹ پرونده به ۵ هزار و ۲۷۷ پرونده افزایش داشته استکه این نشان دهنده افزایش سرعت بانکهای استان دارد.
وی افزود: ۶ هزار واحد مسکونی از مجموع ۱۷۸۰۰ واحد آسیب دیده به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی مربوط می شود که باید همکاری های لازم با آنان جهت روش های بازپرداخت تسهیلات مسکن با توجه به توان مالی آنان صورت پذیرد.
استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به خسارات بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: از ۹۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی صددرصد آسیب دیده اسناد ۶۸ هزار هکتار آماده شده و تا چند روز آینده مجموعا ً ۵۲ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت می شود و همچنین اسناد ۳۰ هزار هکتار دیگر نیز در دست آماده سازی و ارایه به بانک هاست.
دکتر حق شناس یادآور شد: ۲۵۰ میلیارد تومان به واحدهای صنعتی استان آسیب وارد شده اما هنوز تعیین تکلیفی از سوی هیات دولت صورت نگرفته است.
وی خاطر نشان کرد: دولت مبلغ ۳۹۰۰ میلیارد تومان برای ابنیه راه ها مصوب و سهم هر استان را مشخص کرد و ما نیز تلاش داریم با توجه به اینکه مرمت راه های استان را آغاز کرده ایم بتوانیم تا انتهای تابستان نسبت به اتمام مرمت راه ها موفق شویم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 563
  • کد خبر : 62810