عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اشتغال و توانمند سازی خانواده های تحت پوشش باید هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) باشد

استاندار گلستان ؛

اشتغال و توانمند سازی خانواده های تحت پوشش باید هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) باشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت حمایت از خانواده های نیازمند اظهار کرد : اشتغال و توانمند سازی خانواده های تحت پوشش باید هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۱۹ تیر در دیدار با مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره)  در استان تصریح کرد : استعدادهای فراوانی در بین خانواده های کم بضاعت وجود دارد که باید در راستای شکوفایی آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به اقدامات با ارزش کمیته امداد در سطح جامعه افزود : تنها وظیفه ما افزایش ارقام دریافتی مستمری بگیران نیست بلکه باید تلاش کنیم اقدامات فوق العاده ای را در جهت ایجاد اشتغال صورت دهیم.

استاندار گلستان با اشاره به میزان خانوارهای تحت پوشش در استان به نسبت کشور ، یادآور شد : تعداد خانواده های تحت پوشش گلستان بیشتر از متوسط کشوری است که باید تلاش کنیم با افزایش درآمد سرانه خانوار ، این تعداد را کاهش دهیم.

دکتر حق شناس کمک های کمیته امداد به سیلزدگان را ارزشمند دانست و افزود: باید راهکارهای حمایتی لازم برای بازپرداخت تسهیلات مسکن مددجویان این نهاد حمایتی اندیشیده شود تا آنان از دریافت وام و ساخت  مسکن پرهیز نکنند و دولت نیز بتواند با سرعت هرچه بیشتر خانه های آنان را بازسازی نماید.

لازم به ذکر است در این جلسه اسکندری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گزارشی از اقدامات و فعالیت های این نهاد حمایتی ارائه کرد.

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .