عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسانه ها باید با حفظ استقلال خود به نقد دلسوزانه بپردازند

استاندار گلستان در دیدار با اعضای خانه مطبوعات استان:

رسانه ها باید با حفظ استقلال خود به نقد دلسوزانه بپردازند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

رسانه ها باید با حفظ استقلال خود به نقد دلسوزانه بپردازند

استاندار گلستان با بیان اینکه سلامت جامعه در گرو سلامت رسانه هاست، خاطرنشان کرد: رسانه ها باید با حفظ استقلال خود به نقد دلسوزانه بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس بعدازظهر امروز پنجشنبه سوم مرداد در دیدار با اعضای خانه مطبوعات استان، اظهار کرد: اگر رسانه ها مستقل و شفاف جامعه را نقد کنند حتما جامعه سالم می ماند.
وی افزود: شاید بسیاری از مشکلات کنونی جامعه به این علت است که این رکن چهارم به درستی به وظایف خود عمل نکرده و به دلیل برخی ملاحضات، موضوعاتی که قابل پیگیری بودند را رها کرده است.
استاندار گلستان تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم فارغ از وابستگی های سیاسی با شناخت از مشکلات، استان را یک گام به سمت جلو حرکت بدهیم.
دکتر حق شناس گفت: استان گلستان از لحاظ دارا بودن ظرفیت های گوناگون جزو ۱۰ استان برتر کشور است که باید از این ظرفیت ها به درستی استفاده شود.
وی تصریح کرد: در میان ۳۱ استان کشور تنها ۴ استان وجود دارد که هم مرز دریایی و هم مرز زمینی دارد که گلستان یکی از آنهاست و باید این موقعیت فوق العاده به خوبی مورد بهره برداری قرار گیرد. 
استاندار گلستان خام فروشی را یکی از معضلات جدی کشور و خصوصا استان گلستان دانست و بیان کرد: ایجاد صنایع تبدیلی یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی است. 
دکتر حق شناس در پایان با اشاره به ظرفیت های طبیعی و خدادادی این استان شامل کویر، جنگل، دریا و .... اظهار کرد: اگر این ظرفیت ها به خوبی تبیین و معرفی می شد، رونق گردشگری و افزایش درآمد عمومی را به دنبال می داشت که باید در این راستا حرکت جدی انجام شود.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 440
  • کد خبر : 63733