عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هدف ما تسریع ساخت و سازها در مناطق سیل زده است

استاندارگلستان در چهاردهمین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان:

هدف ما تسریع ساخت و سازها در مناطق سیل زده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

هدف ما تسریع ساخت و سازها در مناطق سیل زده است

استاندار گلستان با بیان اینکه هدف ما تسریع ساخت و سازها در مناطق سیل زده است، اطهار کرد: این تسریع زمانی اتفاق می افتد که بانک ها، شهرداری ها و نظام مهندسی به موقع کارشان را انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس عصر امروز سه شنبه ۸ مرداد در چهاردهمین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان که با حضور دبیر و اعضای کمیته نظارت ستاد ملی برگزار شد، تصریح کرد: هم از بانک ها می خواهیم که در پرداخت تسهیلات تسریع نمایند و هم از مردم می خواهیم جهت عقد قرارداد و دریافت تسهیلات هرچه سریعتر به بانک مراجعه نمایند.
وی افزود: از ۹۸۰۰ واحد تعمیراتی در مناطق سیل زده، کار تعمیر ۸۲۰۰ واحد به اتمام رسیده و مابقی نیز تا پایان مرداد انجام خواهد شد.
دکتر حق شناس گفت: بنیاد مسکن تعداد حدود سه هزار واحد دیگر را به واحدهای تعمیراتی خود اضافه کرده است که اتمام آنها تا پایان شهریور به طول می انجامد.
استاندار گلستان گفت: از ۷۳۰۰ واحد احداثی در شهر و روستاها ۳۴۰۰ واحد پی کنی و ۱۵۰۰ واحد فونداسیون اجرا شده و مابقی نیز در حال انجام فرایندها هستند.
وی تاکید کرد: تلاش ما این است که واحدهای احداثی تا پایان سال تعیین تکلیف شده و هم تسهیلات کم بهره و هم تسهیلات بلاعوض پرداخت شود.
طالبی، دبیر کمیته نظارت ستاد ملی بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده نیز در این جلسه با اشاره به بازدید از مناطق سیل زده استان، خاطرنشان کرد: هدف از حضور اعصای این کمیته، بررسی و تسریع در روند بازسازی این مناطق است.
وی افزود: بر اساس قول وزیر محترم کشور، تعمیر واحدهای مسکونی تا پایان شهریور و احداث آنها تا پایان سال به اتمام برسد و همه ما موظف هستیم تا برای تحقق این وعده تلاش کنیم.

هدف ما تسریع ساخت و سازها در مناطق سیل زده است

 

هدف ما تسریع ساخت و سازها در مناطق سیل زده است


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 472
  • کد خبر : 63883