عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بخش عمده ای از راه های آسیب دیده از سیل آسفالت شده است

استاندار گلستان در چهاردهمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان:

بخش عمده ای از راه های آسیب دیده از سیل آسفالت شده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بخش عمده ای از راه های آسیب دیده از سیل آسفالت شده است

استاندار گلستان با اشاره به تخریب برخی از راه ها بر اثر سیلاب و یا ایجاد برش برای عبور آب اظهار کرد: بخش زیادی از راه های برش داده شده در مناطق سیل زده آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس عصر امروز سه شنبه ۱۵ مرداد در چهاردهمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان خاطرنشان کرد: تعدادی از رودخانه ها در حال لایروبی هستند اما برای انجام همه آنها با کمبود اعتبارات مواجه هستیم.
وی افزود: این موضوع طی مکاتباتی به ستاد بازسازی ملی و همچنین وزارت نیرو و معاون اول رییس جمهوری اعلام شده و پیگیر دریافت اعتبارات هستیم.
دکتر حق شناس با اشاره به اتمام تعمیرات واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده، گفت: به نظر می رسد اگر روند احداث واحدهای مسکونی با همین سرعت انجام شود، پی کنی ۷۳۰۰ واحد مسکونی احداثی تا پایان شهریور به اتمام برسد.
استاندار گلستان با اشاره به خسارت های بخش کشاورزی گفت: حدود ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت به جاده های بین مزارع، آب بندان ها و ایستگاه های پمپاژ وارد شده که از وزارت خانه های مربوطه پیگیر جذب اعتبارات هستیم.
وی ادامه داد: در بخش دیگر کشاورزی، خساراتی است که به مردم و زمین های کشاورزی وارد شده که در برآوردهای اولیه معادل ۹۷ هزار هکتار بود که به ۹۹ هزار هکتار افزایش یافته است.
استاندار گلستان با اشاره به پرداخت پنجاه درصد خسارات بخش کشاورزی تصریح کرد: اختلافاتی بین استان و پژوهشگاه فضایی ایران برای میزان خسارات وجود داشت که در حال مرتفع شدن است و به زودی مابقی خسارات نیز پرداخت خواهد شد. 

بخش عمده ای از راه های آسیب دیده از سیل آسفالت شده است

 

بخش عمده ای از راه های آسیب دیده از سیل آسفالت شده است


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 472
  • کد خبر : 64123