عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکنون ۸۷۲ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی به سیل زدگان پرداخت شده است

استاندار گلستان در گفتگو با تیتر امشب:

تاکنون ۸۷۲ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی به سیل زدگان پرداخت شده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تاکنون ۸۷۲ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی به سیل زدگان پرداخت شده است

استاندار گلستان با قدردانی از نگاه ویژه دولت به سیل زدگان استان، اظهار کرد: کل خسارات وارده به بخش های مختلف کشاورزی، راه، آب روستایی، برق و ... ۱۶۰۰ میلیارد تومان بوده که تاکنون مبلغ ۸۷۲ میلیارد تومان از سوی دولت از محل منابع ملی و استانی تامین اعتبار و پرداخت شده است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس شامگاه سه شنبه ۱۵ مرداد در گفتگو با برنامه تلویزیونی تیتر امشب از شبکه خبر افزود: از مجموع ۸۷۲ میلیارد تومان، ۴۱۸ میلیارد تومان از محل منابع استانی، ۸۵ میلیارد تومان از محل منابع ملی و ۳۸۹ میلیارد تومان از محل هزینه های جاری تامین شده است. 
وی خاطرنشان کرد: از مجموع خسارات وارده به استان ۶۱۰ میلیارد تومان مربوط به بخش کشاورزی و ۳۷۰ میلیارد تومان در بخش راه و زیرساخت هاست که نیازمند کمک دولت در این بخش هستیم.
دکتر حق شناس با اشاره به ۹۷ نقطه آسیب دیده در راه های استان تصریح کرد: ۵۴ نقطه تاکنون زیرسازی و آسفالت شده که کاملا استاندارد است و زیرسازی و آسفالت ۲۰ نقطه دیگر نیز طی ۱۰ روز آینده به اتمام خواهد رسید.
استاندار گلستان گفت: در بخش راه مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان از محل منابع استانی و ملی تامین اعتبار شد و مشکل جدی در این حوزه وجود ندارد.
دکتر حق شناس با اشاره به اختلاف پژوهشگاه فضایی ایران و جهادکشاورزی استان برای تعیین میزان خسارات بخش کشاورزی اعلام کرد که ۹۹ درصد این اختلافات برطرف شده و مابقی خسارات کشاورزان به زودی پرداخت می شود.
وی با اشاره به نزدیک شدن به فصل کشاورزی در استان خاطرنشان کرد: از مجموع ۵۰ میلیارد تومان خسارات پرداختی به کشاورزان در کل کشور مبلغ ۲۰ میلیارد تومان در این استان پرداخت شده و تمام سعی ما این است که مردم هرچه سریعتر برای فصل کاشت آماده شوند. 
استاندار گلستان افزود: در بخش کشاورزی آسیب های جدی به زیرساخت ها نظیر زهکشی، قنات، چاه ها، جاده های بین مزارع، ایستگاه های پمپاژ و ... وارد شده که باید هرچه سریعتر نسبت به بازسازی آنها اقدام شود. 

تاکنون ۸۷۲ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی به سیل زدگان پرداخت شده است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 426
  • کد خبر : 64125