عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشن بزرگ غدیر در شهرستان ترکمن با حضور استاندار گلستان برگزار شد

با حضور استاندار گلستان؛

جشن بزرگ غدیر در شهرستان ترکمن با حضور استاندار گلستان برگزار شد

جشن بزرگ غدیر در شهرستان ترکمن  با حضور استاندار گلستان برگزار شد

جشن بزرگ غدیر در شهرستان ترکمن با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان، علما، مسئولین شهرستانی و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان امشب دوشنبه ۲۸ مردادماه در محل مسجد جامع بندرترکمن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر، ایام جشن با محوریت وحدت تشیع و تسنن است و این وحدت نقطه قوتی برای نظام جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به شرایط فعلی کشور گفت: استکبار جهانی از بدو پیدایش انقلاب اسلامی تلاش های بسیاری در جهت تضعیف و سرنگونی انقلاب کرده و موفق نبوده است.
هیوه چی تصریح کرد: با شعار اقتصاد مقاوتی، امریکا در اهداف اقتصادی خود هم موفق نشد چون اهداف کنونی که در راستای بالندگی کشور است نشان می دهد اقتصاد کشور نه تنها در حال فروپاشی نیست بلکه در حال بالندگی است.
در طول سال گذشته ۱۱ونیم میلیارد دلار صادرات و ۱۰ونیم میلیارد دلار واردات داشتیم یعنی تراز مثبت اقتصادی یک میلیارد دلار و رشد ۳۹ درصدی شاخص بورس داشتیم و ۲۵ قلم کالای معیشتی مردم توسط دولت تدبیر و امید با ارز ۴۲۰۰ تومان تهیه شده است.
وی افزود: کشور ما در طول سال های گذشته ۱۲ونیم میلیارد دلار بدهی داشت ولی در سال گذشته دو و نیم میلیار دلار. این شاخص های اقتصادی نشان از این است که امریکا نتوانست به هدف فروپاشی اقتصادی کشور ما دست یابد.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به انتخابات سال جاری گفت: یکی از اهدافی که امریکا دنبال می کند، کاهش مشارکت در انتخابات است.
وی افزود: ما در همه انتخابات های ۴۰ سال گذشته مشارکت پرشور مردم را داشتیم و در انتخابات سال جاری نیز به امریکا ثابت خواهیم کرد انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم همراه با اجرای سلامت و ایمنی انتخابات را خواهیم داشت.
فرماندار با اشاره به جمله دکتر ظریف "مهم نیست در انتخابات چه کسی پیروز شود مهم این است که ایران پیروز شود" افزود: برای ما که برگزار کنندگان انتخابات هستیم مهم نیست چه کسی از صندوق رای به عنوان برنده بیرون آید، مهم این است که ایران اسلامی پیروز شود و این یعنی مشارکت حداکثری.
فرماندار در پایان تاکید کرد: همه ما باید در راستای مشارکت حداکثری تلاش کنیم و به امریکای جنایتکار ثابت کنیم همچنان پای انقلاب و آرمان های امام راحل هستیم و در راستای استمرار انقلاب تلاش خواهیم کرد.

 

 

 

 

جشن بزرگ غدیر در شهرستان ترکمن  با حضور استاندار گلستان برگزار شد

 

جشن بزرگ غدیر در شهرستان ترکمن  با حضور استاندار گلستان برگزار شد

 


 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .