عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فاز جدید طرح توسعه شرکت فرآورده های لبنی آشوراده در گمیشان افتتاح شد

با حضور استاندار گلستان؛

فاز جدید طرح توسعه شرکت فرآورده های لبنی آشوراده در گمیشان افتتاح شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

فاز جدید طرح توسعه شرکت فرآورده های لبنی آشوراده در گمیشان افتتاح شد

در دومین روز از هفته دولت و در مراسمی با حضور استاندار گلستان، فاز جدید طرح توسعه شرکت فرآورده های لبنی آشوراده با سرمایه گذاری بخش خصوصی در گمیشان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس ظهر امروز یکشنبه 3 شهریور در حاشیه این افتتاح در گفتگویی خبری با تأکید بر اینکه هیچ محصول کشاورزی نباید به صورت خام از استان خارج شود، اظهار کرد: شیر یکی از مهمترین محصولات بخش کشاورزی و دامپروری استان است که اگر در داخل استان به سایر فرآورده ها تبدیل شود، علاوه بر ارزش افزوده، اشتغالزایی هم برای استان خواهد داشت. 
وی افزود: به مناسبت هفته دولت، پروژه های زیادی در شهرستان گمیشان افتتاح خواهد شد که یکی از مهمترین پروژه ها، فاز جدید کارخانه آشوراده است که با سرمایه گذاری 15 میلیارد تومانی بخش خصوصی اجرا شده و 20 نفر اشتغالزایی دارد. 
استاندار گلستان با اشاره به پروژه های هفته دولت شهرستان گمیشان، تصریح کرد: علیرغم این که این شهرستان طی چند ماه گذشته درگیر سیل بود، اما امروز 250 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 270 میلیارد تومان به صورت متمرکز افتتاح و کلنگ زنی می شود که این عدد نسبت به سال قبل که 40 میلیارد تومان بود رشد چشمگیری را نشان می دهد. 

فاز جدید طرح توسعه شرکت فرآورده های لبنی آشوراده در گمیشان افتتاح شد


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 700
  • کد خبر : 64836